Lips1365380508 Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Får man kjøpt disse på vanlig parfymeributikk? F.eks. Estetique? Leste i Elle, om Eye Make up base, fra Lumene. Noen som har prøvd den? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Selges på Vita og Lindex tror jeg? Billig og dårlig spør du meg, men øyeskyggebasen kan jo være god. Min favoritt base er fra Art Deco. Billig den også 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 1. november 2005 Forfatter Skrevet 1. november 2005 Selges på Vita og Lindex tror jeg? Billig og dårlig spør du meg, men øyeskyggebasen kan jo være god. Min favoritt base er fra Art Deco. Billig den også Åh, trodde Lumene var et dyrt merke jeg, uff, der tok jeg visst feil gitt. Har ikke sett den på Lindex. Der er det bare Rimmel,(som jeg aldri kjøper) og de andre "vanlige" merkene. Har kjøpt en base på Body shop, men den holder ikke så lenge som jeg skulle ønske,men kanskje det ikke er noen som gjør det? Vil jo helst at de skal holde en arbeids-dag,men har ikke opplevd det enda. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Selges på Vita og Lindex tror jeg? Billig og dårlig spør du meg, men øyeskyggebasen kan jo være god. Min favoritt base er fra Art Deco. Billig den også Det er min favoritt base også 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.