Gå til innhold

Ønsker å kjøpe liten hund. Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Gjest Noen som kan hjelpe?
Skrevet

Jeg har sett på nettet og sett i aviser, men finner ikke det jeg leter etter og aner heller ikke hvor jeg skal henvende meg.

Jeg har lyst på en pappilon eller en annen liten hund, men hvor får man kjøpt disse?

Jeg har søkt på hundeoppdrettere, men finner ikke ut noe ut fra det. Sett på/etter annonser, men finner rett og slett ikke det jeg leter etter.

Er det noen som kan være så snille og hjelpe meg. Noen som vet hvilke som selger eller hvilke sider jeg skal se på for å finne ut av dette.

Har sett i lang tid nå. Oslo og omegn.

Takker hvis noen har tips til meg.

skorpionfisken
Skrevet

Prøv på www.canis.no De har et hundetorg hvor hunder annonseres for salg. Mener det var papillonvalper der også.

Sjekk Norsk kennelklubb sine sider og finn ut hvilken raseklubb du skal kontakte. De har valpeformidlere for hver enkelt rase.

Skrevet

Du kan jo være litt utradisjonell og avertere selv i lokalavisen etter en liten hund. Skulle ikke forundre meg om du får en gratis. Ikke sikkert du vil ha en gammel hund, så alder bør du oppgi da i tillegg til størrelse/ rase.

Små blandingshunder er ikke så vanlig.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Du kan jo være litt utradisjonell og avertere selv i lokalavisen etter en liten hund. Skulle ikke forundre meg om du får en gratis. Ikke sikkert du vil ha en gammel hund, så alder bør du oppgi da i tillegg til størrelse/ rase.

Små blandingshunder er ikke så vanlig.

"Små blandingshunder er ikke så vanlig."

Vi har en! Den er tolv år nå. Er veldig snill og rolig (Selvfølgelig best i mine øyne ;)

Skrevet

"Små blandingshunder er ikke så vanlig."

Vi har en! Den er tolv år nå. Er veldig snill og rolig (Selvfølgelig best i mine øyne ;)

Blandig av st bernhard og dachs?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Blandig av st bernhard og dachs?

He he...bare nesten ;)

Dvergbuhund (mor) og papillon (far) ;)

Gjest Noen som kan hjelpe? Takk for tips u/t
Skrevet

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...