Gå til innhold

Julegave 16-åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til julegave for jente, 16 år?

Ikke særlig glad i å lese, så bøker er utelukket.

Maxpris ca 250 kroner.

Skrevet

CD_gavekort - bankers, men kjedelig.

Sminke

toalettsaker

g-strenger

en tøff topp

en flott notatbok og tøffe penner

Gjest Shira12
Skrevet

Litt fancy undertøy pleier og falle i smak. Gjerne en øyeskygge eller mascara i tillegg.

Stiligt smykke, finnes mye lekkert.

*sukk ble shoppesyk jeg nå*

Skrevet

-Smykke, f.eks Arts & Crafts, husk byttekort!

-Belte,

-Veske, mange kule vesker på Acessorize.

-klær av alle slag, men husk for all del byttelapp (hvis det ikke er greit å bytte uansett.)

Hvis hun har en hobby/fritidsaktivitet er det kanskje noe hun ønsker seg/trenger til det?

Gjest solmorgen
Skrevet

G-streng som skrevet under her synes jeg ikke det passer å gi!

Gavekort på cd, veske, skjerf, sminke, pynt til å henge på vesker (det har de på f.eks. hennes), dagbok/kalender til neste år, sminkeveske, lommebok, eller et stilig belte.

Lips1365380508
Skrevet

Ser at du har fått mange forslag her nede. Hva med en sånn smykke som henger på mobilen, som de fleste ungdom går rundt med nå?

Gjest aashild den tiende.
Skrevet

En Mag-Lite. En evigvarende lommelykt :)

Ja, det tror jeg nok er øverst på ønskelista til datteren min på snart 16. Ironi.

Til en gutt er det helt sikkert en fin gave, men kanskje ikke det helt store til en jente på 16?

Skrevet

Ja, det tror jeg nok er øverst på ønskelista til datteren min på snart 16. Ironi.

Til en gutt er det helt sikkert en fin gave, men kanskje ikke det helt store til en jente på 16?

Jooooda, hva ellers skal hun bruke når hun sniker seg ut av huset i mulm og mørke?

*s*

Henriette1365380130
Skrevet

Har ikke orket å lese gjennom de andre innleggene, så kan godt hende jeg gjentar noen nå, men;

Sminke

Undertøy

Dill? Som smykker, armbånd, mobilsmykke, deksel til mobil..

En kul topp? Husk byttelapp!

Cd/Dvd/gavekort

Hårband, hårpynt?

Toalettmappe - stor og fin med masse plass til all mulig sminke en 16 år gammel jente orker å drasse med seg ;-)

Har en 16åring i familien, skjønner du. Hun er så "16 år" som man bli, hehe. Hun hadde i hvertfall blitt fornøyd med mye av det jeg har nevnt nå. Men husk at mange 16åringer er opptatt av merker og mote, så vær forsiktig med for eksempel klær..

Gjest Flystripa
Skrevet

Øverst på ønskelista er sikkert penger og stæsj, men om man har vanskelig for å treffe smaken til tenåringen, så er det faktisk mye bedre å kjøpe en kvalitetsting som varer, istedet for juggel, skrot og rot.

Hvorfor er lommelykt en gutteting? Hender det aldri at jenter kan ha behov for slikt? :P

Skrevet

Takk for tipsene, alle sammen! Her var det mye kjekt, får drøfte litt med familien.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...