Mrs. Wallace Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Noen som har tips til julegave for jente, 16 år? Ikke særlig glad i å lese, så bøker er utelukket. Maxpris ca 250 kroner. 0 Siter
flisa Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 CD_gavekort - bankers, men kjedelig. Sminke toalettsaker g-strenger en tøff topp en flott notatbok og tøffe penner 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Litt fancy undertøy pleier og falle i smak. Gjerne en øyeskygge eller mascara i tillegg. Stiligt smykke, finnes mye lekkert. *sukk ble shoppesyk jeg nå* 0 Siter
kaffepiken Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 -Smykke, f.eks Arts & Crafts, husk byttekort! -Belte, -Veske, mange kule vesker på Acessorize. -klær av alle slag, men husk for all del byttelapp (hvis det ikke er greit å bytte uansett.) Hvis hun har en hobby/fritidsaktivitet er det kanskje noe hun ønsker seg/trenger til det? 0 Siter
Gjest solmorgen Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 G-streng som skrevet under her synes jeg ikke det passer å gi! Gavekort på cd, veske, skjerf, sminke, pynt til å henge på vesker (det har de på f.eks. hennes), dagbok/kalender til neste år, sminkeveske, lommebok, eller et stilig belte. 0 Siter
Speak Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Gavekort på et senter. Evt. kontantkort til tlf. 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Ser at du har fått mange forslag her nede. Hva med en sånn smykke som henger på mobilen, som de fleste ungdom går rundt med nå? 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 En Mag-Lite. En evigvarende lommelykt 0 Siter
Gjest aashild den tiende. Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 En Mag-Lite. En evigvarende lommelykt Ja, det tror jeg nok er øverst på ønskelista til datteren min på snart 16. Ironi. Til en gutt er det helt sikkert en fin gave, men kanskje ikke det helt store til en jente på 16? 0 Siter
Frøken eple Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Ja, det tror jeg nok er øverst på ønskelista til datteren min på snart 16. Ironi. Til en gutt er det helt sikkert en fin gave, men kanskje ikke det helt store til en jente på 16? Jooooda, hva ellers skal hun bruke når hun sniker seg ut av huset i mulm og mørke? *s* 0 Siter
Henriette1365380130 Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Har ikke orket å lese gjennom de andre innleggene, så kan godt hende jeg gjentar noen nå, men; Sminke Undertøy Dill? Som smykker, armbånd, mobilsmykke, deksel til mobil.. En kul topp? Husk byttelapp! Cd/Dvd/gavekort Hårband, hårpynt? Toalettmappe - stor og fin med masse plass til all mulig sminke en 16 år gammel jente orker å drasse med seg ;-) Har en 16åring i familien, skjønner du. Hun er så "16 år" som man bli, hehe. Hun hadde i hvertfall blitt fornøyd med mye av det jeg har nevnt nå. Men husk at mange 16åringer er opptatt av merker og mote, så vær forsiktig med for eksempel klær.. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Ja, det tror jeg nok er øverst på ønskelista til datteren min på snart 16. Ironi. Til en gutt er det helt sikkert en fin gave, men kanskje ikke det helt store til en jente på 16? Øverst på ønskelista er sikkert penger og stæsj, men om man har vanskelig for å treffe smaken til tenåringen, så er det faktisk mye bedre å kjøpe en kvalitetsting som varer, istedet for juggel, skrot og rot. Hvorfor er lommelykt en gutteting? Hender det aldri at jenter kan ha behov for slikt? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 2. november 2005 Forfatter Skrevet 2. november 2005 Takk for tipsene, alle sammen! Her var det mye kjekt, får drøfte litt med familien. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.