Gå til innhold

Ønsker tips om "bursdagskort/brev"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en forkjærlighet for å lage slike pc kort/brev til bursdagene til barna i familien, slike hvor det er pynt på arket fra før og så setter man inn skrift og bilder selv.

Har noen på HP programmet mitt, men disse er liksom "oppbrukt".

Håper noen skjønner hva jeg er ute etter og har tips til hvor jeg kan finne slike.

Skal lete selv, men har litt dårlig tid, må legge inn en del skrifter også på maskinen.

Takker og bukker for hjelpen :)

Skrevet

Tusen takk flisa, her var mye fint.

Men jeg har litt problemer med å få jobbet med dem, klippe ut evnt. bilder som er der og sette inn egne osv. (for.eks. bilder av mine unger)

Var kanskje ute etter litt mer "maler til å laste ned" el.

Tips til det?

:)

Jeg lager sånt i PowerPoint jeg -der er det link til masse ClipArts

Skrevet

Jeg lager sånt i PowerPoint jeg -der er det link til masse ClipArts

Takk, takk takk...men jeg finner liksom ikke "IT"...

Skrevet

Takk, takk takk...men jeg finner liksom ikke "IT"...

men har du sett at du kan linkes UTENFOR - på NETTET fra Power Point?

Jeg bruker å stjæle bilder jeg

Skrevet

men har du sett at du kan linkes UTENFOR - på NETTET fra Power Point?

Jeg bruker å stjæle bilder jeg

Er ikke helt sikker på hva du mener nå du frue...

Du mener ikke clipart selvsakt?

Uansett, fikk laget disse to jeg trengte nå da, endte opp med word med artige skrifter, egne bilder og utkipp...det ble gangske fint.

Men er fortsatt interessert, for slik pleier jeg alltid å gjøre det isteden for å kjøpe vanlige kort så jeg trenger det en del ganger i løpet av året kan man si :)

Skrevet

Er ikke helt sikker på hva du mener nå du frue...

Du mener ikke clipart selvsakt?

Uansett, fikk laget disse to jeg trengte nå da, endte opp med word med artige skrifter, egne bilder og utkipp...det ble gangske fint.

Men er fortsatt interessert, for slik pleier jeg alltid å gjøre det isteden for å kjøpe vanlige kort så jeg trenger det en del ganger i løpet av året kan man si :)

Jo - clipart - men man må klikke på den lille globusen - da får man tilgang til Microsoft sine Cliparts på nettet...

Skrevet

Jo - clipart - men man må klikke på den lille globusen - da får man tilgang til Microsoft sine Cliparts på nettet...

Ja, det vet jeg vet du :)

Den har jeg brukt en del.

Men det tar sin tid å velge ut motiver man skal ha da, så toppers er den ikke når man har dårlig tid.(masse fint...og så kan det jo være noen finere på neste side vettu ;)

Det beste er nok å sette av litt tid og så laste ned en drøss fine en gang.

Takker for tips da :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...