Gå til innhold

Det går ikke over.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde plager med armen i mange år, såkalt musearm/tennisalbu. I en akutt fase orket jeg nesten ikke å gire, og det gjorde vondt helt ut i fingrene. Å skrive med hånd var umulig, og musebruk gjorde også vondt.

Kortisonsprøyte og medisin fra legen hjalp ikke. Legen kalte det kronisk senebetennelse.

Men så oppsøkte jeg en naprapat, og han sa at problemet var muskulært, ikke senebetennelse. Han behandlet med varme og diverse, viste meg uttøyningsøvelser og anbefalte trening og øvelser.

Og underet skjedde. Jeg ble bra.

Jeg sier ikke at du ikke har senebetennelse, men slik var i alle fall min historie.

Jeg får nok ta turen til fastlegen min om det ikke blir bedre snart.

Legen jeg var til var utenlandsk og hadde store problem med å forstå norsk (skjønner ikke hvorfor de setter sånne til legevakt!?)

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

3

• cecily

3

• KaVa

2

• Dorthe

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Legen til mamma bruker kortisonsprøyte som første behandling på senebetennelser.

Skal kontakte fastlegen min om noen dager hvis det ikke blir bedre så kanskje han gir meg kortison.

Skrevet

Unnskyld meg, men hvor mange innlegg har du egentlig skrevet om dette? Her inne er det mange, mange, mange med all mulige slags sykdommer og plager. Hva om alle skulle skrevet flere innlegg i uka om dette? Slutt og oppfør deg som om du er dødssyk.

Man kan vel få lov til å skrive om sin egen sykdom selv om andre har det verre. Da kan jo ingen skrive om det for det er alltid noen som har det verre enn en selv.

Skrevet

Må vel ringe fastlegen min å spørre om jeg kan få en sprøyte for jeg er så lei.

Jeg hadde heller hatt vondt innmari lenge før jeg hadde prøvd cortison. Det er en skummel medisin det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...