Gjest hardere? Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Vi har en wonderland kontinental seng, type hard madrass (pussig nok) men den er altfor myk. Jeg våkner og er helt stiv i korsryggen, har aldri tidligere hatt problemer med korsryggen. Sengen er litt over et år, og det virker som om den blir mykere, som om vi ligger ned overmadrassen. Er det noe vi kan kjøpe for at sengen skal bli hardere å ligge på? 0 Siter
keinstein Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Det er ikke sikkert madrassen direkte har skylda. Men at en hardere madrass vil få deg til å bytte stilling / snu deg oftere. Leddstrukturene i skrotten din trenger næring, og det får de ikke til fulle før du beveger deg og bytter stilling. Ligger du for lenge i en stlling, blir det lite sirkulasjon av næring og ømt i ledda, men hør med en fysioterapeut. Forsvinner smerten etter et par minutter med bevegelse? 0 Siter
Patsi Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Det går jo an å ta _av_ overmadrassa, da... 0 Siter
Gjest har passe seng Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Den blir mykere om man blir tyngre.... Mannen min har lagt på seg og sier det samme. 0 Siter
tiliti Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Det finnes faktisk et slags "avstivningslaken". Hør med en møbel/madrassbutikk, skeidar eller noe. 0 Siter
Gjest hardere? Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Det finnes faktisk et slags "avstivningslaken". Hør med en møbel/madrassbutikk, skeidar eller noe. takk for tips. Det skal jeg prøve. 0 Siter
Gjest hardere Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Det er ikke sikkert madrassen direkte har skylda. Men at en hardere madrass vil få deg til å bytte stilling / snu deg oftere. Leddstrukturene i skrotten din trenger næring, og det får de ikke til fulle før du beveger deg og bytter stilling. Ligger du for lenge i en stlling, blir det lite sirkulasjon av næring og ømt i ledda, men hør med en fysioterapeut. Forsvinner smerten etter et par minutter med bevegelse? Jeg sover på magen, og siden jeg synker ned blir jeg liggende for svai i ryggen når jeg sover - derfor vondt i korsryggen når jeg våkner. Ganske sikker på at det re årsaken. Sidne jeg kjenner at jeg blir veldig svai iryggen når jeg ligger på magen i sengen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.