Gå til innhold

for myk seng

Anbefalte innlegg

Gjest hardere?
Skrevet

Vi har en wonderland kontinental seng, type hard madrass (pussig nok)

men den er altfor myk. Jeg våkner og er helt stiv i korsryggen, har aldri tidligere hatt problemer med korsryggen.

Sengen er litt over et år, og det virker som om den blir mykere, som om vi ligger ned overmadrassen.

Er det noe vi kan kjøpe for at sengen skal bli hardere å ligge på?

Skrevet

Det er ikke sikkert madrassen direkte har skylda. Men at en hardere madrass vil få deg til å bytte stilling / snu deg oftere. Leddstrukturene i skrotten din trenger næring, og det får de ikke til fulle før du beveger deg og bytter stilling. Ligger du for lenge i en stlling, blir det lite sirkulasjon av næring og ømt i ledda, men hør med en fysioterapeut.

Forsvinner smerten etter et par minutter med bevegelse?

Gjest har passe seng
Skrevet

Den blir mykere om man blir tyngre.... Mannen min har lagt på seg og sier det samme.

Skrevet

Det finnes faktisk et slags "avstivningslaken".

Hør med en møbel/madrassbutikk, skeidar eller noe.

Gjest hardere?
Skrevet

Det finnes faktisk et slags "avstivningslaken".

Hør med en møbel/madrassbutikk, skeidar eller noe.

takk for tips. Det skal jeg prøve.

Gjest hardere
Skrevet

Det er ikke sikkert madrassen direkte har skylda. Men at en hardere madrass vil få deg til å bytte stilling / snu deg oftere. Leddstrukturene i skrotten din trenger næring, og det får de ikke til fulle før du beveger deg og bytter stilling. Ligger du for lenge i en stlling, blir det lite sirkulasjon av næring og ømt i ledda, men hør med en fysioterapeut.

Forsvinner smerten etter et par minutter med bevegelse?

Jeg sover på magen, og siden jeg synker ned blir jeg liggende for svai i ryggen når jeg sover - derfor vondt i korsryggen når jeg våkner. Ganske sikker på at det re årsaken. Sidne jeg kjenner at jeg blir veldig svai iryggen når jeg ligger på magen i sengen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...