Gjest nilars Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Jeg sliter litt med nyere historie (Norge og verden etter 1850) Jeg synes faget er kjedelig og sliter med å henge med i hendelser og årstall. Finnes det noen lærerike filmer jeg kan se for å gjøre dette mere levende slik at jeg kanskje klarer å sette meg litt inn i hvordan det var i denne perioden(viktige hendelser)? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Spør på biblioteket. Du kan kanskje se om det er noe på nrk sine nettsider også? 0 Siter
keinstein Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Biblioteket kan hjelpe. Det fins en del video. 0 Siter
Velouria Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Snakk med læreren din, han/hun har sannsynligvis tips om f.eks en bok som er mer lettlest enn den du har. Og kan helt sikkert hjelpe deg slik at faget blir lettere og morsommere for deg. 0 Siter
Gyda Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Her er i alle fall et nettsted der du kan "leke og lære" litt (kanskje?). Med div. som faktakoblinger, kryssord og kunnskapstester: http://nettportal.samlaget.no/bm/ 0 Siter
Frøken eple Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Her er i alle fall et nettsted der du kan "leke og lære" litt (kanskje?). Med div. som faktakoblinger, kryssord og kunnskapstester: http://nettportal.samlaget.no/bm/ Den var litt artig til og med for meg som er ferdig på videregående. Greit å se hva man fortsatt husker. Finnes det tilsvarende sider i andre fag? 0 Siter
Gyda Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Den var litt artig til og med for meg som er ferdig på videregående. Greit å se hva man fortsatt husker. Finnes det tilsvarende sider i andre fag? Det gjør det kanskje. Gå inn på de forskjellige forlagenes nettsider og sjekk hva de har. Gyldendal, Cappelen, Aschehoug, Damm f.eks. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.