Gjest over beløpet Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Skal jeg levere det til trygdekontoret for å få frikort? Hvordan virker dette egentlig? Jeg har brukt over grensen på kortet. Takk for svar. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Tar med egenandelskortet og evt kvitteringer du har utenom og leverer på trygdekontoret så får du penger igjen hvis du har betalt over grensen. 0 Siter
Gjest over beløpet Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Tar med egenandelskortet og evt kvitteringer du har utenom og leverer på trygdekontoret så får du penger igjen hvis du har betalt over grensen. Får jeg frikort og penger igjen med en gang? 0 Siter
Hønemoren Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Tar med egenandelskortet og evt kvitteringer du har utenom og leverer på trygdekontoret så får du penger igjen hvis du har betalt over grensen. Jeg pleier å sende det til trygdekontoret eller gå ned å putte kortet i kassa deres. Jeg summerer beløpene og skriver på navn, fødselsnummer og mitt kontonummer. Det er alltid køer her så derfor lettere å sende. I løpet av ei uke er frikortet sendt meg og overskytende beløp inne på konto. Bra og rask service synes jeg. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Får jeg frikort og penger igjen med en gang? Det kommer ann på hvor mye de har å gjøre. I prinsippet skal du kunne få ordnet det med en gang 0 Siter
frosken Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Får jeg frikort og penger igjen med en gang? Du kan få frikortet utlevert mens du venter, mens pengene kommer på konto i løpet av noen dager. 0 Siter
Gjest teatrika Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Det kommer ann på hvor mye de har å gjøre. I prinsippet skal du kunne få ordnet det med en gang Ikke pengene, hvis hun har noe tilgode... 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Ikke pengene, hvis hun har noe tilgode... Sorry...glemta pænga Det er sant som du sier at disse blir satt inn på konto noen få dager senere. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Får jeg frikort og penger igjen med en gang? Frikort får du med engang, men penger får du på konto. 0 Siter
fresja Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Jeg pleier å sende det til trygdekontoret eller gå ned å putte kortet i kassa deres. Jeg summerer beløpene og skriver på navn, fødselsnummer og mitt kontonummer. Det er alltid køer her så derfor lettere å sende. I løpet av ei uke er frikortet sendt meg og overskytende beløp inne på konto. Bra og rask service synes jeg. Kan vi vente til etter nyttår? Hvor lang avstand må man ha til legen for å få reiser refundert? 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Kan vi vente til etter nyttår? Hvor lang avstand må man ha til legen for å få reiser refundert? Kortet vil kun gjelde ut 2005. I 2006 må du begynne å skrive på et nytt egenandelskort. 0 Siter
fresja Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Kortet vil kun gjelde ut 2005. I 2006 må du begynne å skrive på et nytt egenandelskort. Jeg mente at siden kortet er i nærheten av fullt nå da året heller mot ende, lan jeg heller sende det til Trygdekontoret etter nyttår. Så slipper de bryet med å lage frikort... 0 Siter
Hønemoren Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Kan vi vente til etter nyttår? Hvor lang avstand må man ha til legen for å få reiser refundert? Jeg vet ikke om du kan vente til over nyttår, pleier å sende inn med en gang og er gjerne på slutten av året om jeg kommer over summen. Det med reiseavstand vet jeg dessverre ikke. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Får jeg frikort og penger igjen med en gang? Som jeg har skrevet over her, vårt trygdekontor ordner alt i løpet av ei uke. Da er kortet i hus og pengene på konto. Ikke dårlig til å være et offentlig kontor...! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.