Gå til innhold

La oss mimre litt i tv-serienes verden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke tv-serier som ikke går lenger fulgte du med på? (altså sånn ordentlig _avhengig_ av)

Jeg fulgte med på:

Hverdagsliv (Tv2)

Helene og gutta (Tv2)

(Jeg var fjortiss, og skikkelig _avhengig_ av den serien, hehe)

X-files (Tv2)

En annen verden (Tv2)

Storm rundt Howard (NRK)

Kvegets Konge (Tv2)

(En portugisisk serie som gikk på ettermiddagen)

Rederiet (Tv2)

Sunset Beachr (Tv2)

(Skikkelig dårlig, jeg vet det...)

Jenta fra fremtiden (Nrk)

...og sikkert flere også, som jeg ikke husker nå.

Det er rart å se igjen personer fra seriene eller høre igjen musikken fra seriene som man fulgte med på tidligere, og ikke har sett på lenge :-)

Fortsetter under...

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Patsi

12

• KaVa

7

• Dorthe

5

• Katt-ja

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kun X-files.

Men x-files var bare gøy så lenge de fokuserte på overnaturlige ting, og hver episode hadde sin egen handling.

Når det begynte å handle mer om regjering og korrupsjon og sånn, synes jeg det ble kjedelig.

Gjest hverdagsliv
Skrevet

Men x-files var bare gøy så lenge de fokuserte på overnaturlige ting, og hver episode hadde sin egen handling.

Når det begynte å handle mer om regjering og korrupsjon og sånn, synes jeg det ble kjedelig.

Helene og gutta var da dritdårlig!

Skrevet

Javisst var det det, men jeg var jo bare fjortis jeg - og synes det var kjempegøy!

Men hadde jeg sett det nå, hadde jeg sikkert synes det var dårlig...

Skrevet

Det er markedstilpassing. De viser det målgruppen vil se.

Men ellers er jeg enig.

Annonse

Skrevet

Neighbours

Hverdagsliv

Rederiet

Peter's Baby

Malstrøm

Casualty

Eastenders

Skrevet

Er vel ingen jeg virkelig var AVHENGIG av, men fulgte jo med på disse ettermiddagsseriene.

Helene og gutta

Sister sister

Blossom (he he)

Skrevet

Mulig jeg er litt for gammel her :-)

Twin Peaks (ødela det sosiale livet mitt på gymnaset - da twin peaks ble sendt BÅDE fredag og lørdags kveld...)

Dynastiet (Jeg ville være som Pamela Sue Martin - som spilte den første Fallon)

Miami Vice (Don Johnson var bare _så_kjekk! Smaken har heldigvis endra seg :-)

Det var en gang et menneske (tegnet utviklingslære)

Fransk tegnefilmserie om om en verden inni jorda. Spartacus? Husker ikke hva den het.

Mayka - jenta fra verdsrommet

Halv-sju-seriene som pelle parafins bøljeband og Brødrene Dahl

Fame! (Leroy - o-la-la!)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sopranos - men den går jo ennå.

Twin Peaks - men ikke da den gikk på tv.

The Shield - også den på dvd.

Cheers - både på tv og dvd.

The Simpsons - også den på dvd.

Ellers så jeg litt til og fra på Friends - i hvert fall i starten.

Angels In America - også den på dvd, er en god tv-produksjon.

Tror jeg så litt på søppel da jeg var fjortis jeg også, som Beverly Hills og Melrose Place, men jeg vokste fort fra galskapen.

Kan ikke fatte og begripe av voksne mennesker, på ramme alvor, sitter og ser på den søpla mange dolere ukritisk nok presterer å se på.

Skrevet

Der elvene møtes(?)

I ville vesten

Mot alle vindar

Dynastiet

Falcon Crest

Naboer

En annen verden

Skrevet

Kanskje vi som var for gamle? ;-)

Søsteren min som er 10 år yngre enn meg hadde dilla på Helene og gutta. Det var til og med hun som foreslo navnet Johanna på eldstejenta mi. Det var visstnok ei sabla tøff jente som het Johanna i den serien....

Annonse

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jupp, X-files var en meget god serie de første par sesongene.

Men så tok det helt av, og serien ble tilpasses ustabile ufo-nerder som tror alt er konspirasjon.

Ørkenvandreren
Skrevet

Ingen av de.

X-files så jeg imidlertid noen episoder av.

Skrevet

Kanskje vi som var for gamle? ;-)

Søsteren min som er 10 år yngre enn meg hadde dilla på Helene og gutta. Det var til og med hun som foreslo navnet Johanna på eldstejenta mi. Det var visstnok ei sabla tøff jente som het Johanna i den serien....

Ja, husker henne. Hun holdt på å plage livet av sin lille "Cricri". Han var sånn ca. en halv meter lavere enn henne *knis*

Men han ga etter til slutt, og de ble kjærester - mener jeg å huske.

Fy, for en dårlig tv-serie!

LOL, altså!

Skrevet

Ja, husker henne. Hun holdt på å plage livet av sin lille "Cricri". Han var sånn ca. en halv meter lavere enn henne *knis*

Men han ga etter til slutt, og de ble kjærester - mener jeg å huske.

Fy, for en dårlig tv-serie!

LOL, altså!

"Cricri" ja.. Det navnet har jeg hørt. Husker også at jeg så et par episoder sammen med søster'n, men jeg klarte bare ikke å bli avhengig ;-)

Jeg var tross alt 26-27 år da serien gikk på tv og søster'n var bare 16-17, så jeg antar alderen min gjorde at jeg ikke fikk dilla på serien ;-)

Lips1365380508
Skrevet

Hverdagsliv

Helene og gutta (hehe, fjortis JA!)

Sunset Beach

Glamour (den går enda da,men jeg følger ikke med på den nå)

FRIENDS! (et must,- har alle episodene)

Beverly Hills

Home & Away (ser fortsatt på av og til)

Ally McBeal

Skrevet

Der elvene møtes(?)

I ville vesten

Mot alle vindar

Dynastiet

Falcon Crest

Naboer

En annen verden

Tror vi må være omtrent jamgammel! At jeg kunne glemme "Der elvane møtast", "Mot alle vindar" og "I ville vesten"

Nå kom jeg også på Shogun og Tornefuglene!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...