Babette Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Neighbours Hverdagsliv Rederiet Peter's Baby Malstrøm Casualty Eastenders Malstrøm, ja! Den ønsker jeg meg reprise på! Med to søstre ( Ingrid and Anne Marie),der den gale viste seg ikke å være den galeste, the coastal steamer (hurtigruta) og mye skummel spenning. 0 Siter
red Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Twin peaks Ville vesten nord og sør 24 sopranos V for victory mm, noen sesonger med beverly hils 20502 eller hva det het X-files og så ble det en del av 'venner og fiender' ellernoe. Hadde en samboer som så mye på det. Radioskugga Og sett en god del på sitcoms ala Simpsons friends cheers king of queens seinfeld Antiserier 0 Siter
flisa Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Tja -jeg så Dynastiet og Falcon Crest, -før det Huset på prærien og Follyfoot. MEN - det er et program jeg gjerne skulle ha sett igjen - det er om Sheena Easton -fra kjedelig skolejente til tøff dicodronning! 0 Siter
Klara Q Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 "Cricri" ja.. Det navnet har jeg hørt. Husker også at jeg så et par episoder sammen med søster'n, men jeg klarte bare ikke å bli avhengig ;-) Jeg var tross alt 26-27 år da serien gikk på tv og søster'n var bare 16-17, så jeg antar alderen min gjorde at jeg ikke fikk dilla på serien ;-) Sikkert. Jeg må ha vært et sted mellom 17 og 19, tror jeg, så jeg lot meg faktisk fascinere, selv om jeg for det meste bare satt og ristet flau på hodet av pinlig dårlig skuespill Hadde vært moro med et gjensyn nå! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Nå kom jeg på noe utrolig flaut. Da jeg var... liten, var jeg stor-fæn av Santa Barbara. Cruz og Manson og greier! Tok til og med opp dritten hvis jeg ikke var hjemme. 0 Siter
Patsi Skrevet 2. november 2005 Forfatter Skrevet 2. november 2005 Sikkert. Jeg må ha vært et sted mellom 17 og 19, tror jeg, så jeg lot meg faktisk fascinere, selv om jeg for det meste bare satt og ristet flau på hodet av pinlig dårlig skuespill Hadde vært moro med et gjensyn nå! http://www.serials.ru/main/en/helene.html Her er i hvert fall bilder av dem. Det var så rart å se de igjen og huske hvem man syntes var kjekk og sånn :-D Og Natalie, hun var jo ikke noe snill - men hun ble snill etterhvert i serien. Og Jose, som var så vill etter damer :-) *mimre* 0 Siter
Patsi Skrevet 2. november 2005 Forfatter Skrevet 2. november 2005 Nå kom jeg på noe utrolig flaut. Da jeg var... liten, var jeg stor-fæn av Santa Barbara. Cruz og Manson og greier! Tok til og med opp dritten hvis jeg ikke var hjemme. Hehe :-D Vi har vel alle våre serier vi har fulgt med på som vi nå er flau over. Jeg er vel kanskje mest flau over å ha fulgt med på "Sunset Beach" der replikken "Cole, who was the woman you had an affair with here in Sunset Beach?" jallet i hver episode i en kjempelang periode... Også ho derre som hadde ei mor med "Martins Syndrom" som fikk fullt av byller og sånn i ansiktet. Så gikk "venninna" hennes til ei sånn voodoo dame for å få en trylledrikk slik at "venninnen" skulle tro hun hadde arvet den sykdommen, og den andre "venninnen" kunne overta kjæresten hennes... ...også han dere Ben Evans, superkjekk gentleman som hadde en helt prikklik tvillingbror som var morder og lurte hele befolkningen i Sunset Beach ut til en øy og drepte mange av dem... ...også var den ei som var sammen med en politimann, men ble mer forelsket i broren hans - som var prest... Hehe, så utrolig tåpelig! *flau* 0 Siter
favn Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Avhengig er å ta litt vel hardt i, men Murder One var elegant og spennende. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Tror vi må være omtrent jamgammel! At jeg kunne glemme "Der elvane møtast", "Mot alle vindar" og "I ville vesten" Nå kom jeg også på Shogun og Tornefuglene! Ah, ja! "Der elvane møtast" - fra Australia, ikke sant? 0 Siter
KaVa Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Ah, ja! "Der elvane møtast" - fra Australia, ikke sant? Ja - den var fra australia. Veldig koselig serie! 0 Siter
Patsi Skrevet 2. november 2005 Forfatter Skrevet 2. november 2005 Hverdagsliv Helene og gutta (hehe, fjortis JA!) Sunset Beach Glamour (den går enda da,men jeg følger ikke med på den nå) FRIENDS! (et must,- har alle episodene) Beverly Hills Home & Away (ser fortsatt på av og til) Ally McBeal Se hva de skrev om Helene og gutta: "...in the early 1990's French sitcom Helene et les garcons, which was an inspiration for the American TV show Friends..." :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Tror vi må være omtrent jamgammel! At jeg kunne glemme "Der elvane møtast", "Mot alle vindar" og "I ville vesten" Nå kom jeg også på Shogun og Tornefuglene! Åh, ja! Shogun var litt skummel. Jeg har fortsatt bildet av en halshugging med sverd på netthinnen *grøss* Tror vi til og med lærte noe japansk.. Wakarimassen Hai eller noe i den dur ;-) Tornefuglane var sååå romantisk og passa perfekt i min gryende pubertetsalder ;-) Jeg er 70-modell... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Sikkert. Jeg må ha vært et sted mellom 17 og 19, tror jeg, så jeg lot meg faktisk fascinere, selv om jeg for det meste bare satt og ristet flau på hodet av pinlig dårlig skuespill Hadde vært moro med et gjensyn nå! Du var sikkert hakket modnere enn søster'n da. Hadde vært moro å se det igjen, ja! 0 Siter
Babette Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Se hva de skrev om Helene og gutta: "...in the early 1990's French sitcom Helene et les garcons, which was an inspiration for the American TV show Friends..." :-) Det kan jeg tro. Begge serier er like "oppstilt". Folk fyker inn og ut av dører og står og snakker. De sitter sjelden. I Glamour er det enda verre. Der kan de stå gjennom hele episoden uten å sitte ned. De står og drikker kaffe, står og krangler og står i selskaper. Husker også et personalmøte der alle sto. 0 Siter
KaVa Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Åh, ja! Shogun var litt skummel. Jeg har fortsatt bildet av en halshugging med sverd på netthinnen *grøss* Tror vi til og med lærte noe japansk.. Wakarimassen Hai eller noe i den dur ;-) Tornefuglane var sååå romantisk og passa perfekt i min gryende pubertetsalder ;-) Jeg er 70-modell... Jeg er 73-modell (men yngst av tre søsken, så jeg fikk se programmer tidligere enn de hadde fått :-) 0 Siter
Patsi Skrevet 2. november 2005 Forfatter Skrevet 2. november 2005 Det kan jeg tro. Begge serier er like "oppstilt". Folk fyker inn og ut av dører og står og snakker. De sitter sjelden. I Glamour er det enda verre. Der kan de stå gjennom hele episoden uten å sitte ned. De står og drikker kaffe, står og krangler og står i selskaper. Husker også et personalmøte der alle sto. Hehe, det har jeg aldri tenkt over før :-D 0 Siter
Katt-ja Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Ja - den var fra australia. Veldig koselig serie! Ja,- og hun som spilte hovedrollen var nydelig! Han var ikke dum han elvebåtskipperen heller. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Jeg er 73-modell (men yngst av tre søsken, så jeg fikk se programmer tidligere enn de hadde fått :-) Og jeg er eldst og opplevde stadig at søster'n som er tre år yngre fikk se skumle ting på TV i mye yngre alder enn meg ;-) 0 Siter
KaVa Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Ja,- og hun som spilte hovedrollen var nydelig! Han var ikke dum han elvebåtskipperen heller. Merkelig nok husker jeg ikke hvordan han så ut! Men jeg husket hun heltinnen veldig godt. Hun hadde så nydelig hår (mørkt, krøllete, om jeg ikke er HELT på bærtur) 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Nå kom jeg på noe utrolig flaut. Da jeg var... liten, var jeg stor-fæn av Santa Barbara. Cruz og Manson og greier! Tok til og med opp dritten hvis jeg ikke var hjemme. ÅH! Santa Barbara har jeg glemt ja!! Det var en artig serie...på den tiden da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.