Lips1365380508 Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Hehe :-D Vi har vel alle våre serier vi har fulgt med på som vi nå er flau over. Jeg er vel kanskje mest flau over å ha fulgt med på "Sunset Beach" der replikken "Cole, who was the woman you had an affair with here in Sunset Beach?" jallet i hver episode i en kjempelang periode... Også ho derre som hadde ei mor med "Martins Syndrom" som fikk fullt av byller og sånn i ansiktet. Så gikk "venninna" hennes til ei sånn voodoo dame for å få en trylledrikk slik at "venninnen" skulle tro hun hadde arvet den sykdommen, og den andre "venninnen" kunne overta kjæresten hennes... ...også han dere Ben Evans, superkjekk gentleman som hadde en helt prikklik tvillingbror som var morder og lurte hele befolkningen i Sunset Beach ut til en øy og drepte mange av dem... ...også var den ei som var sammen med en politimann, men ble mer forelsket i broren hans - som var prest... Hehe, så utrolig tåpelig! *flau* Hehe, utrolig at du husker alt det der da. Jeg har blokkert hele serien,hehe... Husker jeg tok opp episodene hvis jeg ikke var hjemme den dagen. *flau* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Ja,- og hun som spilte hovedrollen var nydelig! Han var ikke dum han elvebåtskipperen heller. Men han hadde skjegg og det syntes jeg var gruuusomt. Syntes han virka eldgammal i forhold til heltinnen :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Malstrøm, ja! Den ønsker jeg meg reprise på! Med to søstre ( Ingrid and Anne Marie),der den gale viste seg ikke å være den galeste, the coastal steamer (hurtigruta) og mye skummel spenning. Åh, ja. Malstrøm var råspennende!! Den skulle jeg gjerne sett igjen :-) 0 Siter
DarkPink Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 http://www.serials.ru/main/en/helene.html Her er i hvert fall bilder av dem. Det var så rart å se de igjen og huske hvem man syntes var kjekk og sånn :-D Og Natalie, hun var jo ikke noe snill - men hun ble snill etterhvert i serien. Og Jose, som var så vill etter damer :-) *mimre* Åh.. hvor har hun Laly spilt senere? Jeg har det på tunga!! 0 Siter
Katt-ja Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Merkelig nok husker jeg ikke hvordan han så ut! Men jeg husket hun heltinnen veldig godt. Hun hadde så nydelig hår (mørkt, krøllete, om jeg ikke er HELT på bærtur) Noen bilder her : http://www.theaussiejohnwaters.homestead.com/RiversRun.html 0 Siter
Katt-ja Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Men han hadde skjegg og det syntes jeg var gruuusomt. Syntes han virka eldgammal i forhold til heltinnen :-) Syns han var sjarmerende jeg,- ikke minst alderen ;-) (Så ble jeg også gift med en godt voksen mann selv...) 0 Siter
flisa Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Nå kom jeg på noe utrolig flaut. Da jeg var... liten, var jeg stor-fæn av Santa Barbara. Cruz og Manson og greier! Tok til og med opp dritten hvis jeg ikke var hjemme. Vi var ikke små engang.....jeg digget A Martinez 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 og så: Paradise Beach fem i familien 0 Siter
Babette Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Jeg glemte SILKE! :-) For da kan jeg si SIKLE når jeg tenker på han mannlige etterforskeren. Nam nam. 0 Siter
KaVa Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Avhengig er å ta litt vel hardt i, men Murder One var elegant og spennende. Ja, Murder one var kjempebra! 0 Siter
Elbereth Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Husker at "Røtter" og "Holocaust" gjorde voldsomt inntrykk sist på 70-tallet... det var liksom de første "voksenseriene" jeg fikk se. Dessuten var det noen western-serier - *tenke* - ikke "Nord og Sør", men en som gikk tidligere enn det. En franskmann (Pasquinel) som fikk to sønner med en idianerkvinne som het Clay Basket! Husker at vi sukket og stønnet når de to sønnene var på skjermen, de var SÅ barske... Nord og Sør var jo kjempegreier. Ellers så vi jo på alt som var, med én kanal. Blant annet har jeg sett _hele_ Falcon Crest og Dynastiet... Twin Peaks var en höidare. Av nyere serier har Sopranos og Six Feet Under vært favoritter her 0 Siter
flisa Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Husker at "Røtter" og "Holocaust" gjorde voldsomt inntrykk sist på 70-tallet... det var liksom de første "voksenseriene" jeg fikk se. Dessuten var det noen western-serier - *tenke* - ikke "Nord og Sør", men en som gikk tidligere enn det. En franskmann (Pasquinel) som fikk to sønner med en idianerkvinne som het Clay Basket! Husker at vi sukket og stønnet når de to sønnene var på skjermen, de var SÅ barske... Nord og Sør var jo kjempegreier. Ellers så vi jo på alt som var, med én kanal. Blant annet har jeg sett _hele_ Falcon Crest og Dynastiet... Twin Peaks var en höidare. Av nyere serier har Sopranos og Six Feet Under vært favoritter her Var ikke det den serien som het............................................hva fanken......... Centennial!!!! 0 Siter
Patsi Skrevet 2. november 2005 Forfatter Skrevet 2. november 2005 og så: Paradise Beach fem i familien Fem i familien, ja! Det var jo gøy :-) 0 Siter
Lisabeth Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Var ikke det den serien som het............................................hva fanken......... Centennial!!!! Centennial var mitt første møte med "voksne" serier. Jeg gråt mange timer etter indianermassakren.... Holocaust og Røtter fikk jeg ikke se, og det var nok like greit. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 * Fangene på fortet * Helene og gutta *Loveboat + all norsk og engelsk fotball =) (Det er vel kanskje ikke TV-serie,men 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Jeg glemte: *Borgen Skole * Levende Lik * Brødrene Dahl 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Mulig jeg er litt for gammel her :-) Twin Peaks (ødela det sosiale livet mitt på gymnaset - da twin peaks ble sendt BÅDE fredag og lørdags kveld...) Dynastiet (Jeg ville være som Pamela Sue Martin - som spilte den første Fallon) Miami Vice (Don Johnson var bare _så_kjekk! Smaken har heldigvis endra seg :-) Det var en gang et menneske (tegnet utviklingslære) Fransk tegnefilmserie om om en verden inni jorda. Spartacus? Husker ikke hva den het. Mayka - jenta fra verdsrommet Halv-sju-seriene som pelle parafins bøljeband og Brødrene Dahl Fame! (Leroy - o-la-la!) "Mayka - jenta fra verdsrommet" Er det hun som hadde sånn bøyle i panna så hun kunne se i framtiden med (eller ett eller annet?) Det så vartfall jeg på.. Vennene mine og jeg gikk rundt med en hårbøyle i panna i lang tid 0 Siter
Patsi Skrevet 2. november 2005 Forfatter Skrevet 2. november 2005 Jeg glemte: *Borgen Skole * Levende Lik * Brødrene Dahl Åjaa! Midt i smørøye-seriene, de var gøye! :-) 0 Siter
Patsi Skrevet 2. november 2005 Forfatter Skrevet 2. november 2005 "Mayka - jenta fra verdsrommet" Er det hun som hadde sånn bøyle i panna så hun kunne se i framtiden med (eller ett eller annet?) Det så vartfall jeg på.. Vennene mine og jeg gikk rundt med en hårbøyle i panna i lang tid Nei, det var Alana - jenta fra fremtiden. Og bøyla ho hadde i panna var en "transducer". Den kunne hun bruke til å flytte ting med og sånn med tankekraft. *kan leksa si* :-) Den serien fulgte jeg virkelig med på! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.