Gjest M.Angelica Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Åjaa! Midt i smørøye-seriene, de var gøye! :-) "Midt i smørøyet" var det som hadde de, ja! Det hadde jeg helt glemt =) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Nei, det var Alana - jenta fra fremtiden. Og bøyla ho hadde i panna var en "transducer". Den kunne hun bruke til å flytte ting med og sånn med tankekraft. *kan leksa si* :-) Den serien fulgte jeg virkelig med på! Det var det, ja!! Har lurt på dette lenge Den serien var dritbra!! hehe =D 0 Siter
Elbereth Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Var ikke det den serien som het............................................hva fanken......... Centennial!!!! Kom på det for et øyeblikk siden. Hadde vært interessant å se den igjen. Kan tenke meg jeg var en sånn 12 år da den gikk på tv. Skal google litt, kanhende den finnes på dvd *ivrig* 0 Siter
Elbereth Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Centennial var mitt første møte med "voksne" serier. Jeg gråt mange timer etter indianermassakren.... Holocaust og Røtter fikk jeg ikke se, og det var nok like greit. Fikk egentlig ikke se de to seriene jeg heller, og må også i ettertid innrømme at jeg _ikke_ hadde godt av det Hadde mareritt i lange tider! 0 Siter
Patsi Skrevet 2. november 2005 Forfatter Skrevet 2. november 2005 Det var det, ja!! Har lurt på dette lenge Den serien var dritbra!! hehe =D Å, gjett om jeg levde meg inn i den serien! http://www.girl-from-tomorrow.info/ :-) 0 Siter
tut og kjør Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Det kan jeg tro. Begge serier er like "oppstilt". Folk fyker inn og ut av dører og står og snakker. De sitter sjelden. I Glamour er det enda verre. Der kan de stå gjennom hele episoden uten å sitte ned. De står og drikker kaffe, står og krangler og står i selskaper. Husker også et personalmøte der alle sto. Ikke bare det......kommer du innpå ett eller annet i den serien ----> ser i 5 minutter og bytter kanal--------> la det gå tre -3- uker og gå inn på serien igjen og voila! De står der FREMDELES!!!! 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Falcon Crest. Lorenzo Lamas var så kjekk ) Og så Sør og Nord da med Patrick Swayzie 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Der elvene møtes(?) I ville vesten Mot alle vindar Dynastiet Falcon Crest Naboer En annen verden Å jeg glemte Mot Alle Vindar med Jon English. 0 Siter
fresja Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Der elvene møtes,Malstrøm, Sør og Nord, Twin peaks,I ville vesten, Brødrene Dal, Jenta fra verdensrommet, X-files, Mot alle vindar, Dynastiet, Falcon Crest og sikkert 100 til! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Syns han var sjarmerende jeg,- ikke minst alderen ;-) (Så ble jeg også gift med en godt voksen mann selv...) Jeg er gift med en som er litt yngre enn meg, så der har vi nok forklaringa ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Å jeg glemte Mot Alle Vindar med Jon English. Åh, John English var jo bare driiitkjekk, ikke sant? Noen år senere var det reprise på Mot alle vindar og da kunne jeg ikke skjønne hvor han var kjekk ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Åh, John English var jo bare driiitkjekk, ikke sant? Noen år senere var det reprise på Mot alle vindar og da kunne jeg ikke skjønne hvor han var kjekk ;-) Hihi, akkurat det samme tenkte jeg. Jeg døde av ham første gangen. Husker han var på turnè her i Norge og en bekjent hoppet opp på scenen og kysset ham. Jeg døde av misunnelse. Da reprisen ble sendt så jeg en halv episode ;o) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Hihi, akkurat det samme tenkte jeg. Jeg døde av ham første gangen. Husker han var på turnè her i Norge og en bekjent hoppet opp på scenen og kysset ham. Jeg døde av misunnelse. Da reprisen ble sendt så jeg en halv episode ;o) Da daua du sikkert av Luke (Bruce Boxleitner) i "I ville vesten" også, ikke sant? Han var drømmemannen!! - en stund iallefall ;-) 0 Siter
favn Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Ja, Murder one var kjempebra! Ja, det var den. Fint at vi var to som nøt ondskap og intriger i delikat innpakning 0 Siter
Gjest Teline Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Jeg fulgte med på: Dynastiet (selvfølgelig...), Falcon Crest, Santa Barbara - Tvn- (flaut...), Bevery Hills, Melrose Place, Helene og gutta, Nord og sør, Gutten med gullbuksene, Twin Peaks, Pelle Parafinseriene, Pantertanter (tv3)...VEldig flaut...Jessica Fletcher/Murder she wrote, Derrick, Bergerac, ...... 0 Siter
Gjest Teline Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Nå kom jeg på noe utrolig flaut. Da jeg var... liten, var jeg stor-fæn av Santa Barbara. Cruz og Manson og greier! Tok til og med opp dritten hvis jeg ikke var hjemme. Flere som så Santa Barbara altså... Hm husker best Gina. Husker egentlig ikke noen flere...? Jo Hayle (eller noe sånt?). 0 Siter
Gjest Teline Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Der elvene møtes(?) I ville vesten Mot alle vindar Dynastiet Falcon Crest Naboer En annen verden En annen verden så jeg også! Den hadde jeg glemt! Merkelig det der, husker jeg "godtok" at de erstattet den mørke Rebecca med en lys en...(Hun fra Medisinmannen som går på tv2 nå). 0 Siter
Gjest Teline Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Da daua du sikkert av Luke (Bruce Boxleitner) i "I ville vesten" også, ikke sant? Han var drømmemannen!! - en stund iallefall ;-) Luke var drømmemannen ja! Husker søstra mi hadde en poster av han, og jeg var veldig misunnelig...! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 En annen verden så jeg også! Den hadde jeg glemt! Merkelig det der, husker jeg "godtok" at de erstattet den mørke Rebecca med en lys en...(Hun fra Medisinmannen som går på tv2 nå). Ja, det husker jeg! Ekstrem forvandling er det vel det kalles ;-) 0 Siter
Gjest Teline Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Tror vi må være omtrent jamgammel! At jeg kunne glemme "Der elvane møtast", "Mot alle vindar" og "I ville vesten" Nå kom jeg også på Shogun og Tornefuglene! Åh, de husker jeg også..! Blander meg visst litt inn i samtalen her jeg, men ble litt gira...hehe! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.