Dorthe Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Da daua du sikkert av Luke (Bruce Boxleitner) i "I ville vesten" også, ikke sant? Han var drømmemannen!! - en stund iallefall ;-) Nei, han var ikke så barsk. Patrick Swayze derimot.... ;o) 0 Siter
kaffepiken Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 *mimrer* De jeg kommer på i farta er: - Hverdagsliv (egentlig var det mamma som fulgte med på denne, men så ble jeg etterhvert hekta jeg også..) - Twin Peaks - Silke - Glamour (men den går kanskje fortsatt?) - Rederiet - Mot i brøstet - Dynastiet - Matador - Brødrene Dal Det var en serie til som jeg ikke husker navnet på. Ikke så ulik "Silke". Hovedpersonen var etterforsker og hadde hestehale og hawaiiskjorte. Jeg hadde skikkelig dilla på denne serien en stund. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Avhengig er å ta litt vel hardt i, men Murder One var elegant og spennende. Å ja, den fulgte jeg også med på. Den var veldig bra! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Nei, han var ikke så barsk. Patrick Swayze derimot.... ;o) I Dirty Dancing var han skikkelig rå - tror neppe jeg hadde falt for han nå... 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 I Dirty Dancing var han skikkelig rå - tror neppe jeg hadde falt for han nå... Nå er det andre kjekkaser som gjelder ;o) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Nå er det andre kjekkaser som gjelder ;o) Jepp, smaken forandres med årene ;-) 0 Siter
Alana Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Å, gjett om jeg levde meg inn i den serien! http://www.girl-from-tomorrow.info/ :-) Og gjett hvor jeg har nicket mitt fra ;-) 0 Siter
Patsi Skrevet 2. november 2005 Forfatter Skrevet 2. november 2005 Og gjett hvor jeg har nicket mitt fra ;-) Hehe, artig :-) 0 Siter
Gjest BareAnna Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Mulig jeg er litt for gammel her :-) Twin Peaks (ødela det sosiale livet mitt på gymnaset - da twin peaks ble sendt BÅDE fredag og lørdags kveld...) Dynastiet (Jeg ville være som Pamela Sue Martin - som spilte den første Fallon) Miami Vice (Don Johnson var bare _så_kjekk! Smaken har heldigvis endra seg :-) Det var en gang et menneske (tegnet utviklingslære) Fransk tegnefilmserie om om en verden inni jorda. Spartacus? Husker ikke hva den het. Mayka - jenta fra verdsrommet Halv-sju-seriene som pelle parafins bøljeband og Brødrene Dahl Fame! (Leroy - o-la-la!) Den franske tegnefilmserien heter Shagma - reisen til jordens indre. Les mondes engloutis er den originale franske tittelen. Engelsk tittel: Spartakus and the Sun Beneath the Sea 0 Siter
KaVa Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Den franske tegnefilmserien heter Shagma - reisen til jordens indre. Les mondes engloutis er den originale franske tittelen. Engelsk tittel: Spartakus and the Sun Beneath the Sea Takk! Hadde glemt hva den het - men den var bra! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.