Gjest Ex24 lytter Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Det skrives om Dorthe her. Og jeg vil legge inn et ord om han Espen Thoresen Et Eller Annet (Dæven, HVOR dumt etternavn går det an å velge?!) Han sitter å prater time ut og time inn, og låter som en snøvlende fyllik ! *skrur som fy for å finne annen kanal* Ja, det går an for de som ikke liker Dorthe også :-) 0 Siter
Patsi Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Som jeg bruker å si, Kanal24 er en slags "recyle bin" for forkastede programledere... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Synes Espen Thoresen Hversaagood Takkskalduha er morsom, nettopp fordi han våser og snøvler som en fyllik. 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Kanal24 som helhet er jo rimelig dødfødt.... Thoresen hadde sin storhetstid sammen med K. Schau under tiden med XLTV spør du meg.... 0 Siter
flisa Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Liker'n jeg! Liker alltid de rareste jeg 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Synes Espen Thoresen Hversaagood Takkskalduha er morsom, nettopp fordi han våser og snøvler som en fyllik. Heter han det nå? Jeg trodde ikke det var lov å endre navn så ofte. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Heter han det nå? Jeg trodde ikke det var lov å endre navn så ofte. Ja, det er i hvert fall noe i de baner. Han het Espen Thoresen Hversaagod, og syntes det var på tide å kline til med "takk skal du ha" også, siden alle roper etternavnet hans etter ham. Han er nok ikke så moden. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Ja, det er i hvert fall noe i de baner. Han het Espen Thoresen Hversaagod, og syntes det var på tide å kline til med "takk skal du ha" også, siden alle roper etternavnet hans etter ham. Han er nok ikke så moden. Han virker ikke helt god. Jeg fikk selv et ekstra etternavn (det jeg hadde før jeg giftet meg) som mellomnavn, og da tror jeg det sto i papirene noe om at jeg ikke kunne endre navn igjen på ti år. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Han virker ikke helt god. Jeg fikk selv et ekstra etternavn (det jeg hadde før jeg giftet meg) som mellomnavn, og da tror jeg det sto i papirene noe om at jeg ikke kunne endre navn igjen på ti år. Tror navneloven forandret seg for få år siden, og at det var derfor Thoresen slo til. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Tror navneloven forandret seg for få år siden, og at det var derfor Thoresen slo til. Jeg gjorde det for ca ett år siden. 0 Siter
Prozak Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Kanal24 som helhet er jo rimelig dødfødt.... Thoresen hadde sin storhetstid sammen med K. Schau under tiden med XLTV spør du meg.... "Thoresen hadde sin storhetstid sammen med K. Schau under tiden med XLTV spør du meg...." Det var nå i utg.punktet XL på tv tre, da. XLTV var jo bare noe ekstrastyr, stort sett filmet fra XL-sendingene. Men jeg er enig i at det var da han var bra. "........................................" 0 Siter
Prozak Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Kanal24 som helhet er jo rimelig dødfødt.... Thoresen hadde sin storhetstid sammen med K. Schau under tiden med XLTV spør du meg.... XL på P3 mente jeg, selvfølgelig. "....................................." 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 "Thoresen hadde sin storhetstid sammen med K. Schau under tiden med XLTV spør du meg...." Det var nå i utg.punktet XL på tv tre, da. XLTV var jo bare noe ekstrastyr, stort sett filmet fra XL-sendingene. Men jeg er enig i at det var da han var bra. "........................................" Det har du helt rett i. Men P3 har jeg aldri lyttet til, og på TV fikk man (tror jeg) kun den redigerte indrefileten av radioprogrammet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.