Gå til innhold

Espen Thoresen "Et Eller Annet"

Anbefalte innlegg

Gjest Ex24 lytter
Skrevet

Det skrives om Dorthe her.

Og jeg vil legge inn et ord om han Espen Thoresen Et Eller Annet (Dæven, HVOR dumt etternavn går det an å velge?!)

Han sitter å prater time ut og time inn, og låter som en snøvlende fyllik !

*skrur som fy for å finne annen kanal*

Ja, det går an for de som ikke liker Dorthe også :-)

Skrevet

Som jeg bruker å si, Kanal24 er en slags "recyle bin" for forkastede programledere...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Synes Espen Thoresen Hversaagood Takkskalduha er morsom, nettopp fordi han våser og snøvler som en fyllik.

Ørkenvandreren
Skrevet

Kanal24 som helhet er jo rimelig dødfødt....

Thoresen hadde sin storhetstid sammen med K. Schau under tiden med XLTV spør du meg....

hare1365380455
Skrevet

Synes Espen Thoresen Hversaagood Takkskalduha er morsom, nettopp fordi han våser og snøvler som en fyllik.

Heter han det nå? Jeg trodde ikke det var lov å endre navn så ofte.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Heter han det nå? Jeg trodde ikke det var lov å endre navn så ofte.

Ja, det er i hvert fall noe i de baner. Han het Espen Thoresen Hversaagod, og syntes det var på tide å kline til med "takk skal du ha" også, siden alle roper etternavnet hans etter ham.

Han er nok ikke så moden. :)

hare1365380455
Skrevet

Ja, det er i hvert fall noe i de baner. Han het Espen Thoresen Hversaagod, og syntes det var på tide å kline til med "takk skal du ha" også, siden alle roper etternavnet hans etter ham.

Han er nok ikke så moden. :)

Han virker ikke helt god.

Jeg fikk selv et ekstra etternavn (det jeg hadde før jeg giftet meg) som mellomnavn, og da tror jeg det sto i papirene noe om at jeg ikke kunne endre navn igjen på ti år.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Han virker ikke helt god.

Jeg fikk selv et ekstra etternavn (det jeg hadde før jeg giftet meg) som mellomnavn, og da tror jeg det sto i papirene noe om at jeg ikke kunne endre navn igjen på ti år.

Tror navneloven forandret seg for få år siden, og at det var derfor Thoresen slo til.

hare1365380455
Skrevet

Tror navneloven forandret seg for få år siden, og at det var derfor Thoresen slo til.

Jeg gjorde det for ca ett år siden.

Skrevet

Thoresen hadde sin storhetstid sammen med K. Schau under tiden med XLTV spør du meg....

"Thoresen hadde sin storhetstid sammen med K. Schau under tiden med XLTV spør du meg...."

Det var nå i utg.punktet XL på tv tre, da. XLTV var jo bare noe ekstrastyr, stort sett filmet fra XL-sendingene. Men jeg er enig i at det var da han var bra.

"........................................"

Skrevet

XL på P3 mente jeg, selvfølgelig.

"....................................."

Ørkenvandreren
Skrevet

"Thoresen hadde sin storhetstid sammen med K. Schau under tiden med XLTV spør du meg...."

Det var nå i utg.punktet XL på tv tre, da. XLTV var jo bare noe ekstrastyr, stort sett filmet fra XL-sendingene. Men jeg er enig i at det var da han var bra.

"........................................"

Det har du helt rett i. Men P3 har jeg aldri lyttet til, og på TV fikk man (tror jeg) kun den redigerte indrefileten av radioprogrammet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...