Gjest Rusle Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 "Vi nordmenn låner som bare det, og de fleste av oss vet ikke en gang hvor mye vi har i rente." http://www.dagbladet.no/dinside/2005/11/02/448186.html 0 Siter
Speak Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Enig!!! Greit å planlegge litt med tanke på at renta kan gå opp noen prosent synes jeg. (Selv om ikke ser ut til å bli noe _store_ endringer de neste årene) Så vi har valgt å betale ned mye på lån, og har derfor under 1/2 mill igjen nå. Med to inntekter:-) Det er behagelig. 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Da jeg kjøpte leilighet første gangen var renta 12 %. Tror nok det er mange som ville gått konk hvis det ble like høyt igjen. 0 Siter
nick Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Med den nye regjeringen så er det bare et tidsspørsmål før de aller fleste vet nøyaktig hvor høy rente de har. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Da jeg kjøpte leilighet første gangen var renta 12 %. Tror nok det er mange som ville gått konk hvis det ble like høyt igjen. Ganske sikkert mange som vil ende som gjeldslaver etter hvert. Husker da renten var 15% 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.