Gå til innhold

Skal du kjøpe deg leilighet på Opsahl.

Anbefalte innlegg

Gjest Luivian
Skrevet

Lagt ut en tråd med akkurat samme innlegg i går! Og skjønner ikke hva du og "smakløst" hisser dere så opp over. Er vel ikke dere som skal bo der?

Skrevet

Lagt ut en tråd med akkurat samme innlegg i går! Og skjønner ikke hva du og "smakløst" hisser dere så opp over. Er vel ikke dere som skal bo der?

JO for fanken -det der er leilighetsvandalisme!

Gjest Luivian
Skrevet

JO for fanken -det der er leilighetsvandalisme!

Alle har da forskjellig smak?? Og det er da ingen som tvinger noen til å kjøpe den? De som evt. kjøper leiligheten vil jo sikkert synes at det der ser bra ut.

Skrevet

Alle har da forskjellig smak?? Og det er da ingen som tvinger noen til å kjøpe den? De som evt. kjøper leiligheten vil jo sikkert synes at det der ser bra ut.

Vi svarte ikke fordi vi skule kjøpe den -vi er bare enig i at det er utrolig stygt, smakløst, vandalisme, uhørt, ødeleggende -og har dårlig CHI. Så er det fritt opp til andre å syns det er både smart og lekkert! .)

Gjest Luivian
Skrevet

Vi svarte ikke fordi vi skule kjøpe den -vi er bare enig i at det er utrolig stygt, smakløst, vandalisme, uhørt, ødeleggende -og har dårlig CHI. Så er det fritt opp til andre å syns det er både smart og lekkert! .)

Uhørt? Dere må virkelig ha mye å bekymre dere over i det virkelige liv.

Skrevet

Særlig lekkert var det ikke, nei. Så litt halvferdig ut også.

Men, praktisk er det nok, hvis man er nødt til å bo slik til at man kun har råd til en leilighet med for få rom...

Skrevet

Uhørt? Dere må virkelig ha mye å bekymre dere over i det virkelige liv.

Ja - det er fordi vi er friske og raske, har gode jobber og snille barn at vi henger oss opp i den leiligheten :)

er den din, kanskje? :)

Gjest Luivian
Skrevet

Ja - det er fordi vi er friske og raske, har gode jobber og snille barn at vi henger oss opp i den leiligheten :)

er den din, kanskje? :)

Nei, jeg ville aldri hatt noe slikt. Men ville heller aldri hisset meg opp over det.

Skrevet

Nei, jeg ville aldri hatt noe slikt. Men ville heller aldri hisset meg opp over det.

jeg er helt rolig! :) smiler til og med!

Skrevet

Ikke direkte vakkert, nei. Jeg skjønner ikke hvorfor de har laget det i furu, når det så totalt krasjer med resten av leiligheten. Men dem om det.

Skrevet

Ikke direkte vakkert, nei. Jeg skjønner ikke hvorfor de har laget det i furu, når det så totalt krasjer med resten av leiligheten. Men dem om det.

Men om de hadde malt alt hvitt, så tror jeg det hadde fungert faktisk. Og veldig deilig å slippe å sove i stua.

Skrevet

Men om de hadde malt alt hvitt, så tror jeg det hadde fungert faktisk. Og veldig deilig å slippe å sove i stua.

Kledt veggene med plater, malt hvitt og erstattet tretrappa med en stilig stige - så kanskje.

Det er godt mulig det er praktisk!

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Kledt veggene med plater, malt hvitt og erstattet tretrappa med en stilig stige - så kanskje.

Det er godt mulig det er praktisk!

jeg er enig med deg. De skulle hatt hvite plater, også under "hytten", i taket. Og så skulle det vært spotter under. Hvis de i tillegg hadde tatt en stilig trapp, kunne det kanskje blitt ok. Jeg hadde aldri lagt leiligheten ut for salg før jeg hadde fikset dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...