Klara Q Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Jeg ville hett Lotta Luv, som i "a whole lot of love". Neida Må gruble litt. Gøy spørsmål! 0 Siter
collins Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Ola Nordmann hadde vært fint, tror jeg;o) 0 Siter
flisa Skrevet 2. november 2005 Forfatter Skrevet 2. november 2005 Ola Nordmann hadde vært fint, tror jeg;o) Ja, det er kult! 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Til fornavn ville jeg hett Margrethe, men noe etternavn klarer jeg ikke å komme på... Hva passer til Margrethe da? 0 Siter
kaffepiken Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Til fornavn ville jeg hett Margrethe, men noe etternavn klarer jeg ikke å komme på... Hva passer til Margrethe da? Dronning Margrethe ;o) 0 Siter
DarkPink Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Til fornavn ville jeg hett Margrethe, men noe etternavn klarer jeg ikke å komme på... Hva passer til Margrethe da? Monroe.. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Elisabeth, Elise eller Helle evnt Helene til etternavn skulle jeg gjerne hatt Almkvist. Men jeg er fornøyd med både fornavn og etternavn jeg 0 Siter
Gjest Kamillete Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Jeg digger navnene i Anne Kath Vestlys bøker, og aller helst ville jeg hett Aurora, tror jeg;) Eller kanskje Mina.. Aurora er et nydelig navn! 0 Siter
Velouria Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Lydia Lunch og Epiphany Proudfoot har alltid vært to hete kandidater, men det er jo tatt fra musikk og film.. Så om jeg skulle komponert noe eget ville det bli Lily til fornavn, men noe etternavn finner jeg ikke på. 0 Siter
Gjest bra på norsk men Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Aurora er et nydelig navn! Aurora er nydelig, ja - men ikke på engelsk. Dessverre, ellers ville jeg valgt det til min datter (vi er tospråklige i familien). Aurora på engelsk syns jeg høres ut som man har en potet i halsen... 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Til fornavn ville jeg hett Margrethe, men noe etternavn klarer jeg ikke å komme på... Hva passer til Margrethe da? Margrethe Munthe :-/ Men det vil du vel neppe hete :-) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Leonora (fordi jeg synes det er veldig fint) Bjørneboe (fordi jeg skulle ønske jeg var i slekt med Jens Bjørneboe). 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Margrethe Munthe :-/ Men det vil du vel neppe hete :-) Moralens vokter? Nah... ) Skal jeg ta noe fra min slekt fra laaangt tilbake kunne jeg jo kalt meg Margrethe Smør Benkestok? 0 Siter
Gjest koma Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Aurora er et nydelig navn! Ja, ikke sant?) 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Moralens vokter? Nah... ) Skal jeg ta noe fra min slekt fra laaangt tilbake kunne jeg jo kalt meg Margrethe Smør Benkestok? "Smør Benkestok?" Har du virkelig noen forfedre som het det? Jeg var inne på den tanken å si at alt må være bedre enn Munthe, men nå er jeg ikke lenger så sikker... 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 "Smør Benkestok?" Har du virkelig noen forfedre som het det? Jeg var inne på den tanken å si at alt må være bedre enn Munthe, men nå er jeg ikke lenger så sikker... Slektene Smør og Benkestok (som altså er to ulike slekter) er meget godt kjente i slektsgransker-kretser. ) Jeg aranterer at det er opptil flere Smør og/eller Benkestok'er her inne! 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Slektene Smør og Benkestok (som altså er to ulike slekter) er meget godt kjente i slektsgransker-kretser. ) Jeg aranterer at det er opptil flere Smør og/eller Benkestok'er her inne! "Jeg aranterer at det er opptil flere Smør og/eller Benkestok'er her inne!" *LOL* da må jeg ro hardt og si at det selvsagt bare er kombinasjonen av de to navnene som ikke passer sammen med "Margrethe"! Tror du jeg unngår å bli hengt nå? 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 "Jeg aranterer at det er opptil flere Smør og/eller Benkestok'er her inne!" *LOL* da må jeg ro hardt og si at det selvsagt bare er kombinasjonen av de to navnene som ikke passer sammen med "Margrethe"! Tror du jeg unngår å bli hengt nå? Hva med Fjølås? Føll? Gikling? Glad? Haar? Kasset? Kråkmo? Trang? Tung? Ursin? Av fornavn har slekta også noen godbiter å by på: Menn: Bersvein, Haftor, Hybert, Bergiton og Rivert. Og damene: Øllegård (!), Brønnild, Aletta, Lorentine, Desenia Johanna Konradine Marie (!), Gyda Elvine og min personlige favoritt som faktisk er kjempefint - Lina Josefine! ) 0 Siter
DarkPink Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Hva med Fjølås? Føll? Gikling? Glad? Haar? Kasset? Kråkmo? Trang? Tung? Ursin? Av fornavn har slekta også noen godbiter å by på: Menn: Bersvein, Haftor, Hybert, Bergiton og Rivert. Og damene: Øllegård (!), Brønnild, Aletta, Lorentine, Desenia Johanna Konradine Marie (!), Gyda Elvine og min personlige favoritt som faktisk er kjempefint - Lina Josefine! ) HAHA! Jeg DAUER... Øllegård, hun må ha vært en sjamrerende kvinne. Lorentine var jo litt pent da =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.