Atene Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Hvor får jeg kjøpt det ? Så langt har jeg bare konstatert at Mega ikke har det... 0 Siter
DarkPink Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Coop Mega her jeg bor har det.. der jeg pleier å kjøpe det. Og så har jeg sett det på Rema. Kanskje polet har det? 0 Siter
RZO Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Burde ha Grenadin på de fleste store daglivaresjapper. Kan være ulike produsenter, så flaskene kan være ulike. 0 Siter
Prozak Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Burde ha Grenadin på de fleste store daglivaresjapper. Kan være ulike produsenter, så flaskene kan være ulike. Tror ikke Rimi, Rema o.l. pleier å ha det. Hva bruker man det til, da? Annet enn i San Fransisco og Tequila Sunrise? :-) ".........................................." 0 Siter
RZO Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Tror ikke Rimi, Rema o.l. pleier å ha det. Hva bruker man det til, da? Annet enn i San Fransisco og Tequila Sunrise? :-) ".........................................." Annet enn i drinker? Ja det må du spørre Vår Herre om ...:-)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.