Gå til innhold

Netfusion - webdesign

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal hjelpe redigere en site som er laget i Netfusion. Jeg kommer til å redigere sidene i Dreamweaver.

Er det noen som kjenner dette programmet (Netfusion)? Jeg finner lite info om det på nettet. Er det noe problem å overføre sidene til Dreamweaver - vil de fremstå veldig forskjellig? Er det funksjoner i Netfusion som ikke finnes i Dreamweaver?

Skrevet

Hvis det er en vanlig webside, så er det ingen "funksjoner" som kan lages i ett program men ikke i et annet. Websider kan i prinsippet skrives i en ren teksteditor. Men det kan være maler, site-definisjoner etc. som er spesifikke for programmet. Men hvis du laster ned siten og importerer den i Dreamweaver, så ser du jo fort om det er noe spesiellt.

".........................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...