Gjest Naturlig Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Når det først er snakk om hvor juksete og plastisk enkelte kjendiskvinner er, så må jeg dra frem Bonnevie som en motpol. Hun er så søt og naturlig nydelig, jeg tror ikke den dama trenger mye kirurgi,sminke, solarium, glitter og fjas (sånn som enkelte "kjendisjuletre") for å ta seg bra ut. Hun er så ekte søt, og er ikke så ung lenger heller! Bra det finnes sånne ;o) 0 Siter
DarkPink Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Åh, jeg er så enig med deg. Da hun stod naken på gulvet i "jeg er Dina", så måpte jeg bare. Makan ti naturlig, fantastisk flott dame skal man lete lenge etter. Ikke lyser hun jeg-er-pen på interju og sånn heller. Hun bare er det! 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Rent utseendesmessig kan jeg være enig, men den "naturlighetsposituren" hun har påtatt seg i enkelte intervjuer syns jeg har vært klossete. Men det er jo ikke så lett, for som kjent: "Being natural is the most difficult pose of them all." (Oscar Wilde) 0 Siter
flisa Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 ...og likevel så får kjæresten hennes barn med en yngre....(eller var ikke det hun Bonnevie-dama og Lundell og sånn...?) 0 Siter
Gjest Naturlig Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 ...og likevel så får kjæresten hennes barn med en yngre....(eller var ikke det hun Bonnevie-dama og Lundell og sånn...?) jo, men det har da ingenting med saken å gjøre. Men når du nevner det, fyren er ifølge media alkoholiker og uhelberedelig skjørtejeger. 0 Siter
RZO Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Bonnevie er nesten verdens nest flotteste dame. 0 Siter
Lora Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Synes hun ser kjedelig og nitrist ut jeg. Ingen utstråling. 0 Siter
Anaïs Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Synes hun ser kjedelig og nitrist ut jeg. Ingen utstråling. Smak og behag, skulle gjerne sett kjedelig og nitrist som hun. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.