Gå til innhold

Maria Bonnevie

Anbefalte innlegg

Gjest Naturlig
Skrevet

Når det først er snakk om hvor juksete og plastisk enkelte kjendiskvinner er, så må jeg dra frem Bonnevie som en motpol.

Hun er så søt og naturlig nydelig, jeg tror ikke den dama trenger mye kirurgi,sminke, solarium, glitter og fjas (sånn som enkelte "kjendisjuletre") for å ta seg bra ut.

Hun er så ekte søt, og er ikke så ung lenger heller!

Bra det finnes sånne ;o)

Skrevet

Åh, jeg er så enig med deg. Da hun stod naken på gulvet i "jeg er Dina", så måpte jeg bare. Makan ti naturlig, fantastisk flott dame skal man lete lenge etter. Ikke lyser hun jeg-er-pen på interju og sånn heller. Hun bare er det!

Jeg er en annen
Skrevet

Rent utseendesmessig kan jeg være enig, men den "naturlighetsposituren" hun har påtatt seg i enkelte intervjuer syns jeg har vært klossete. Men det er jo ikke så lett, for som kjent: "Being natural is the most difficult pose of them all." (Oscar Wilde)

Skrevet

...og likevel så får kjæresten hennes barn med en yngre....(eller var ikke det hun Bonnevie-dama og Lundell og sånn...?)

Gjest Naturlig
Skrevet

...og likevel så får kjæresten hennes barn med en yngre....(eller var ikke det hun Bonnevie-dama og Lundell og sånn...?)

jo, men det har da ingenting med saken å gjøre.

Men når du nevner det, fyren er ifølge media alkoholiker og uhelberedelig skjørtejeger.

Skrevet

Synes hun ser kjedelig og nitrist ut jeg. Ingen utstråling.

Smak og behag, skulle gjerne sett kjedelig og nitrist som hun.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...