Gå til innhold

Gamlinger! Våkn opp :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Agathon Sax var en hyggelig fyr på barnetv i hine hårde dar.....men hva het dama i serien????

Skrevet

Tante Agathe?

Pokker. Der avslørte jeg meg selv som gammel :o)

Skrevet

Cumbria har rett, hun het Tante Agathe! Sånn i tilfelle du var usikker på om hun hadde rett liksom. Og sånt. ;o)

Skrevet

Cumbria har rett, hun het Tante Agathe! Sånn i tilfelle du var usikker på om hun hadde rett liksom. Og sånt. ;o)

HAHA! Takk skal du ha, Lillemus!

Selv om jeg er gammel, er jeg altså ikke senil. Eller kanskje det er akkurat det jeg er, siden jeg husker ting fra barndommen, men ikke hvor jeg la fra meg bilnøklene i går ;o)

Skrevet

Tante Agathe?

Pokker. Der avslørte jeg meg selv som gammel :o)

Nix, hun het tante Tilda!

Skrevet

Ingen av dere har rett, hun het Tante Tilda

Skrevet

Ingen av dere har rett, hun het Tante Tilda

Det er jeg ikke sikker på så jeg har herved bestilt en av bøkene så den kommer på jobben min i morra, bare for å sjekke! :o)

Skrevet

Jeg har alt funnet den, men mener bestemt hun het Tante Agathe... Derfor _må_ jeg sjekke en av bøkene før jeg kan gi meg. :o)

Jaja, du får gi meg en lyd når du finner ut at jeg hadde rett da, jeg husker det SÅ godt, det var en av mine favoritter på Barne TV....:o)

Skrevet

Jaja, du får gi meg en lyd når du finner ut at jeg hadde rett da, jeg husker det SÅ godt, det var en av mine favoritter på Barne TV....:o)

Hun kan jo hete Agathe i Sverige kanskje?

Skrevet

Hun kan jo hete Agathe i Sverige kanskje?

På NRK het hun iallefall Tante Tilda.....jeg gir meg ikke....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...