Gå til innhold

Fine deppe-tekster - noen bedre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Daniel Bedingfield “If You’re Not The One”:

“'Cause I miss you, body and soul so strong that it takes my breath away - And I breathe you into my heart and pray for the strength to stand today - Cause I love you, whether it's wrong or right - And though I can't be with you tonight - You know my heart is by your side - I don't want to run away but I can't take it, I don't understand - If I'm not made for you then why does my heart tell me that I am - Is there any way that I can stay your arms?”

Lasgo “Cry”:

“Now I still wonder why did you say goodbye – You let me stand here all alone – The pain inside my heart, it's tearing me apart – Cause now I stand here on my own – But now I cry myself to sleep – Only you are what I need – We can make it if we try – I am nowhere without you – I don't know what I should do – Cause my tears will never dry – And I still wonder why – I hope that you will see how much you mean to me – I don't understand why you have gone – The pain inside my heart, it's tearing me apart – Cause now I stand here on my own”

Chris Isaak “Wicked Game”:

“The world was on fire and no one could save me but you – It's strange what desire will make foolish people do – I never dreamed that I'd meet somebody like you – I never dreamed that I'd lose somebody like you – No, I don't want to fall in love – With you – What a wicked game to play – To make me feel this way – What a wicked thing to do – To let me dream of you – What a wicked thing to say – You never felt this way – What a wicked thing to do – To make me dream of you”

Espen Lind “Unloved”:

“I bet you don't know how it feels to be walking past your house at night - I bet you don't know how it feels to stand outside and watch the lights – What can I do –Where can I hide – from all of these feelings I keep inside – It's dark as can be, and you'll never see just what it's like to feel – what it's like to feel unloved”

Eric Carmen “Hungry Eyes”:

“I’ve been meaning to tell you – I’ve got this feelin’ that won’t subside – I look at you and I fantasize – You are mine tonight – Now I’ve got you in my sights – With these hungry eyes – One look at you and I can’t disguise – I’ve got hungry eyes – I feel the magic between you and I”

Maggie Reilly “Everythime We Touch”:

“Cause everytime we touch, I get this feeling – And everytime we kiss I swear I could fly – Can't you feel my heart beat fast, I want this to last – I need you by my side – Cause everytime we touch, I feel the static – And everytime we kiss, I reach for the sky – Can't you hear my heart beat slow – I can't let you go – I want you in my life.”

Robbie Williams “Feel”:

“I just want to feel real love – Feel the home that I live in – 'Cause I got too much life – Running through my veins – Going to waste”

Terence Trent D’arby “Sign Your Name”:

“All alone with you – Makes the butterflies in me arise – Slowly we make love – And the earth rotates – To our dictates – Slowly we make love – Sign your name – Across my heart – I want you to be my baby – Sign your name – Across my heart – I want you to be my lady”

Skrevet

Bee Gees "Angela" (fra ESP)

"All I mean to you is a spotlight on an empty stage..."

Skrevet

Jeg synes da det er mye å bety for en person, jeg....?

Skrevet

Jeg synes da det er mye å bety for en person, jeg....?

En spotlight på en tom scene er ingenting da...

Skrevet

En spotlight på en tom scene er ingenting da...

Det er jo kjempestor forskjell på en tom, svart scene og den samme scenen når en spotlight skrus på? Jeg vil da mene at en spotlight på en tom scene er den eneste hun faktisk har.

Skrevet

Uten at jeg så hva du svarte i denne tråden, ante det meg at du kom til å komme trekkende med no' ræl av BeeGees. ;)

Skrevet

Uten at jeg så hva du svarte i denne tråden, ante det meg at du kom til å komme trekkende med no' ræl av BeeGees. ;)

Ræl du liksom. *Snøft*

Skrevet

Nick Cave, Lou Reed, Leonard Cohen og The Cure bør iallefall nevnes i denne sammenhengen med mange andre.

Skrevet

Ræl du liksom. *Snøft*

BeeGees er gamle gubber, Lillemus! (hvis de fortsatt er i live, dah!)

Oldinger. Fossiler. Gamle drog.

*knegg*

Skrevet

BeeGees er gamle gubber, Lillemus! (hvis de fortsatt er i live, dah!)

Oldinger. Fossiler. Gamle drog.

*knegg*

*Snøfter igjen* 2 av dem er i live fremdeles.

Skrevet

*Snøfter igjen* 2 av dem er i live fremdeles.

Visste jeg det ikke... ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...