Gjest svetteplaget Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Har brukt Cipramil og Efexor. Svettet kraftig med begge. Særlig med Efexor. Men kan ikke huske om svettingen begynte fra starten. Har nå brukt Cipralex i snart ett år, og har i det siste begynt å svette noe så utrolig! Plutselig bare renner det, ved den minste fysiske anstrengelse, eller hvis det er varmt i rommet og jeg i tillegg drikker noe varmt. Svetten pipler. Temmelig ekkelt blant folk. KAN det være at svettinga ved Cipralex kan komme etter så lang tid? Det kan jo være overgangsalderen også, er kvinne på snart 50, men har ikke andre plager enda. Regelmessig mens også. Men svettinga kommer liksom ikke som kastet på meg, når en minst venter det, som venninner forteller at det er med hetetokter/svettetokter i overgangsalderen. Hos meg er det når jeg beveger meg, i situasjoner jeg normalt ville svettet, bare at nå renner det der jeg tidligere bare ble lett fuktig. På forhånd takk for svar! 0 Siter
Gjest Lykke til videre Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Vil bare si at du må jo hatt mye større følelsesmessige påkjenninger enn det som er normalt! Ikke rart du er 'skutt'. De fleste har det jo i perioder, men du har jo knapt hatt pause. Noen lever jo et rolig familieliv uten store konflikter både som barn og voksen, og mange opplever ikke livstruende sykdom eller dødsfall i nær familie før de er 50 år eller mer. Så du har god grunn til å stelle godt med deg selv, bruke tid til å hente deg inn. IKKE ha dårlig samvittighet for det! 0 Siter
Gjest Lykke til videre Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Vil bare si at du må jo hatt mye større følelsesmessige påkjenninger enn det som er normalt! Ikke rart du er 'skutt'. De fleste har det jo i perioder, men du har jo knapt hatt pause. Noen lever jo et rolig familieliv uten store konflikter både som barn og voksen, og mange opplever ikke livstruende sykdom eller dødsfall i nær familie før de er 50 år eller mer. Så du har god grunn til å stelle godt med deg selv, bruke tid til å hente deg inn. IKKE ha dårlig samvittighet for det! Feilplassert! Leste flere innlegg før jeg svarte, så det havnet på feil plass. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.