Gå til innhold

Har du hatt møbler i mikrofiber?

Anbefalte innlegg

Gjest Skal ha ny stol
Skrevet

Er dette så lettstelt og slitesterkt som de sier?

Kunne tenkt meg en lys beige mikrofiber på en hvilestol. Vi har ikke små barn, men er litt i tvil allikevel. Kanskje bør jeg heller ta lys hud?

Noen med erfaringer?

Skrevet

Jeg har en stol i hvit mikrofiber, og det er noe av det værste jeg noen gang har opplevd!

Klarer ikke å holde den ren, må ha teppe i den, og hvor er da poenget?

Skrevet

Jeg har en stol i hvit mikrofiber, og det er noe av det værste jeg noen gang har opplevd!

Klarer ikke å holde den ren, må ha teppe i den, og hvor er da poenget?

Hei du.

Jeg har både salong og hvilestol i beige microfiber og er veldig fornøyd. Har to barn og bikkje. Hårene setter seg ikke i stoffet og søl og slikt er det bare å tørke bort. Det trekker seg ikke inn.

Jeg er som du skjønner veldig fornøyd.

Kan det være kvalitetsforskjell tro?

Skrevet

Hei du.

Jeg har både salong og hvilestol i beige microfiber og er veldig fornøyd. Har to barn og bikkje. Hårene setter seg ikke i stoffet og søl og slikt er det bare å tørke bort. Det trekker seg ikke inn.

Nå er vel kritt hvit litt annerledes en beige også.

Kan jeg komme å søle noe hos deg da?

Selv om man ikke har barn, så går det jo faktisk ann å søle.

Gjest Skal ha ny stol
Skrevet

Hei du.

Må nok være kvalitetsforskjell ja!? Er sofaen din lys beige da, eller noe mørkere? Og var sofaen i øvre prissjikt eller billigvare? Har SÅ lyst på den lys beige. Og stoff er lunere å sitte i enn skinn. Og skinn knirker!

Skrevet

Har beige salong i alcantara. Klarte å få streker med mørk blå sprittusj i den, men klarte å få det vekk uten "varige men"

Gjest gladiol
Skrevet

Jeg har tre små barn og lys grå salong i micro fiber.

Flekker fjernes enkelt med litt zalovann og ren klut.

Salongen er fra Ikea og jeg betalte noe over 12.000,- for to 3 setetere for to år siden.

Hadde tidligere to lys beige stoler i skinn som var mye verre å holde rene.

Jeg ville helt klart valgt micro fiber igjen, mye lunere enn skinn.

Skrevet

Så hvis du søler på gulvet, så kan du bare vaske det bort med en sofapute? Så praktisk da, hehe.

(Trodde først du spurte om man hadde møbler i mikrobølgeovnen)

;-D

Skrevet

Kunne tenkt meg å bytte ut tarzantrusa mi til ei truse i lys beige mikrofiberstoff jeg, etter anbefalinger om det lettstelte og deilige stoffet.

Gjest Skal ha ny stol
Skrevet

Har beige salong i alcantara. Klarte å få streker med mørk blå sprittusj i den, men klarte å få det vekk uten "varige men"

alcantara - er det mikrofiberstoff?

Tror jeg våger meg på lys mikrofiber jeg, etter disse anbefaingene. En dårlig og resten bra. Riktige odds. hehe...

Skrevet

alcantara - er det mikrofiberstoff?

Tror jeg våger meg på lys mikrofiber jeg, etter disse anbefaingene. En dårlig og resten bra. Riktige odds. hehe...

Alcantarra minner om semsket skinn, veldig lunt og godt.Det brukes etter det jeg har hørt også på bilseter fordi det er så slitesterkt. Jeg er veldig godt fornøyd med valget.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...