Gå til innhold

Jeg synes Kjell Schumann er kjekk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men han med kofta har jo vanvittige fine øyne da :-)

Ja, Toska har noe uimotståelig over seg. Nydelig blikk. Ironisk nok ser mannen bare snill ut.

Ørkenvandreren
Skrevet

Ja, du er i godt selskap - det er mange kvinnfolk som av en eller annen skrudd årsak blir tiltrukket av kriminelle, enten de ser bra ut eller ei.

Gjest nei nå altså
Skrevet

Ja, du er i godt selskap - det er mange kvinnfolk som av en eller annen skrudd årsak blir tiltrukket av kriminelle, enten de ser bra ut eller ei.

Du misforstår. Jeg har ALDRI vært tiltrukket av bad guys eller kriminelle jeg har sett bilde av i avisene. Aldri. Jeg liker de solide, ordentlige... og jeg synes Schumann ser ut som en slik en. Litt revisor-aktig liksom. LITT skummelt blikk kanskje...

Hmmmmmm. Synd han (antagelig) er raner og muligens drapsmann. Og Nei, jeg skal IKKE skrive til ham i fengselet slik noen bablet om lenger nede her:)

Skrevet

Du misforstår. Jeg har ALDRI vært tiltrukket av bad guys eller kriminelle jeg har sett bilde av i avisene. Aldri. Jeg liker de solide, ordentlige... og jeg synes Schumann ser ut som en slik en. Litt revisor-aktig liksom. LITT skummelt blikk kanskje...

Hmmmmmm. Synd han (antagelig) er raner og muligens drapsmann. Og Nei, jeg skal IKKE skrive til ham i fengselet slik noen bablet om lenger nede her:)

Åååå, var det han til HØYRE du likte? Jeg trodde det var kratertrynet til venstre, jeg. Men fremdeles ikke enig med deg da =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...