Klara Q Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Men han med kofta har jo vanvittige fine øyne da :-) Ja, Toska har noe uimotståelig over seg. Nydelig blikk. Ironisk nok ser mannen bare snill ut. 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Ja, du er i godt selskap - det er mange kvinnfolk som av en eller annen skrudd årsak blir tiltrukket av kriminelle, enten de ser bra ut eller ei. 0 Siter
kizmiaz Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Penere enn Utsi, for å si det sånn. 0 Siter
Gjest nei nå altså Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Ja, du er i godt selskap - det er mange kvinnfolk som av en eller annen skrudd årsak blir tiltrukket av kriminelle, enten de ser bra ut eller ei. Du misforstår. Jeg har ALDRI vært tiltrukket av bad guys eller kriminelle jeg har sett bilde av i avisene. Aldri. Jeg liker de solide, ordentlige... og jeg synes Schumann ser ut som en slik en. Litt revisor-aktig liksom. LITT skummelt blikk kanskje... Hmmmmmm. Synd han (antagelig) er raner og muligens drapsmann. Og Nei, jeg skal IKKE skrive til ham i fengselet slik noen bablet om lenger nede her:) 0 Siter
DarkPink Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Du misforstår. Jeg har ALDRI vært tiltrukket av bad guys eller kriminelle jeg har sett bilde av i avisene. Aldri. Jeg liker de solide, ordentlige... og jeg synes Schumann ser ut som en slik en. Litt revisor-aktig liksom. LITT skummelt blikk kanskje... Hmmmmmm. Synd han (antagelig) er raner og muligens drapsmann. Og Nei, jeg skal IKKE skrive til ham i fengselet slik noen bablet om lenger nede her:) Åååå, var det han til HØYRE du likte? Jeg trodde det var kratertrynet til venstre, jeg. Men fremdeles ikke enig med deg da =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.