Gå til innhold

fordeling husarbeid

Anbefalte innlegg

Gjest rotehuset
Skrevet

Nå er jeg lei!!

Bor sammen med en venn (ikke kjærester, sambo) la oss kalle han Åge, som har bodd hos meg annenhver uke uten å gjøre en ting her. Innimellom er han er to sammenhengene uker, for å gå tilbake til den opprinnelige annehver uke ordningen.

Han roter og styrer, uten å rydde etter seg. Dette har blitt et problem siden det nå nærmer seg to år siden denne ordningen startet. Jeg blir gal!

Hvordan ville en rettferdig ordning med hensyn til vask se ut i deres øyne, vask annenhver uke, hver uke? Hva bør deles på?

Trenger desperat råd :-)

Gjest rotehuset
Skrevet

Hvorfor i pokker lar du han bo der?!?

Fordi jeg har litt igjen for det, ekstra-inntekt. Men det dekker kun den tiden han bor her.

Skrevet

Alle rydder MINST sitt eget rot - må jo være regelen, sett gule lapper på alt rotet hans med ÅGE på - og la det ligge til det surner! :)

Gjest rotehuset
Skrevet

Alle rydder MINST sitt eget rot - må jo være regelen, sett gule lapper på alt rotet hans med ÅGE på - og la det ligge til det surner! :)

Så du synes ikke han skal vaske gulv? tørke støv? støvsuge?

Skrevet

My God, asså! Se å få fyren på hue og ræva ut!

Skrevet

Så du synes ikke han skal vaske gulv? tørke støv? støvsuge?

Jo selvsagt syns jeg det - men du må jo forlange det da! .)

Skrevet

Enten skjerper han seg, ellers går han vel på hue og rævva ut!

Skrevet

Han høres ut som han heter Åge, ja!

Nei, nå tror jeg senga er neste... ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...