Gjest rotehuset Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Nå er jeg lei!! Bor sammen med en venn (ikke kjærester, sambo) la oss kalle han Åge, som har bodd hos meg annenhver uke uten å gjøre en ting her. Innimellom er han er to sammenhengene uker, for å gå tilbake til den opprinnelige annehver uke ordningen. Han roter og styrer, uten å rydde etter seg. Dette har blitt et problem siden det nå nærmer seg to år siden denne ordningen startet. Jeg blir gal! Hvordan ville en rettferdig ordning med hensyn til vask se ut i deres øyne, vask annenhver uke, hver uke? Hva bør deles på? Trenger desperat råd :-) 0 Siter
Gjest Luuk Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Hvorfor i pokker lar du han bo der?!? 0 Siter
Gjest rotehuset Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Hvorfor i pokker lar du han bo der?!? Fordi jeg har litt igjen for det, ekstra-inntekt. Men det dekker kun den tiden han bor her. 0 Siter
flisa Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Alle rydder MINST sitt eget rot - må jo være regelen, sett gule lapper på alt rotet hans med ÅGE på - og la det ligge til det surner! 0 Siter
Gjest rotehuset Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Alle rydder MINST sitt eget rot - må jo være regelen, sett gule lapper på alt rotet hans med ÅGE på - og la det ligge til det surner! Så du synes ikke han skal vaske gulv? tørke støv? støvsuge? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 My God, asså! Se å få fyren på hue og ræva ut! 0 Siter
flisa Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Så du synes ikke han skal vaske gulv? tørke støv? støvsuge? Jo selvsagt syns jeg det - men du må jo forlange det da! .) 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Enten skjerper han seg, ellers går han vel på hue og rævva ut! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Han høres ut som han heter Åge, ja! Nei, nå tror jeg senga er neste... ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.