Gjest Alminnelig høflighet? Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Det er mange som spør om råd og glemmer å takke. 0 Siter
Gjest Så enig, så Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 HELT enig. Folk spør om alt mulig rart og de som svarer bruker kanskje litt av tiden sin til å svare/finne svar på spørsmålet. Men sjelden ser man at noen takker. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Ikke det inntrykket jeg har. Synes flertallet takker! 0 Siter
Gjest spirsmølet Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 HELT enig. Folk spør om alt mulig rart og de som svarer bruker kanskje litt av tiden sin til å svare/finne svar på spørsmålet. Men sjelden ser man at noen takker. Takk x 100. Nå har jeg gjort opp for meg 0 Siter
Prozak Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Jeg synes nå de fleste er høflige, jeg da. Hvis noen konsekvent spør, får svar og aldri takker, så er det bare mindre sannsynlighet for at de får svar neste gang :-) "..........................................." 0 Siter
Gjest på forhånd takk for svar Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Mange millioner takk. vel jeg synes da ikke dette problemet er så omfattende, mange kjenner hverandre også fra før, noe som gjør at man prater sammen andre steder også. 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Det er kanskje det? Hverdagslige tips er det kanskje få som takker for, men min opplevelse av de som virkelig trenger råd også takker i mange tilfeller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.