Gjest Iillevagina Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 At det er så mange pene damer på 30+ på blink? Gutta på 30+ ser ofte kjedelige og middelaldrende ut, men damene... Vaffordådå? Går damene til fotografen før de skal lage seg en profil? Er de halvproffe i Photoshop hele hurven, eller er det bare en myte at damer blir gamle mens herrene blir barske? 0 Siter
Gjest Russerfita Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Alternativet er at mange av dem er eskortepiker(og fotoprogram kan trylle alle damer pene, gutta driter i å bruke det). 0 Siter
flisa Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Alternativet er at mange av dem er eskortepiker(og fotoprogram kan trylle alle damer pene, gutta driter i å bruke det). Det betyr at jenter har sjekkearenaer overalt - men på Blink er det bare de kjedelige mennene som gidder å være, 0 Siter
Gjest Russerfita Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Det betyr at jenter har sjekkearenaer overalt - men på Blink er det bare de kjedelige mennene som gidder å være, Du er fast inventar på blink har jeg sett!? 0 Siter
flisa Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Du er fast inventar på blink har jeg sett!? Da har du nok sett feil! 0 Siter
Gjest Russerfita Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Da har du nok sett feil! :-) 0 Siter
Gjest er 31 jeg da Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Jeg er en av de hotte på blink 30+, og jeg har ikke gjort noe med bildet. Ærlig talt hva tror du, at man blir skrukkete og stygg i det man vipper over 30-tallet? 0 Siter
Gjest er 31 jeg da Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Hvor gammel er du forresten? 0 Siter
Frøken eple Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Jeg tror det er fordi menn over 30 der inne er gamle ungkarer som ikke treffer noen andre steder pga det, mens kvinnene er fraskilte/har barn slik at de ikke har tid til å treffe noen andre steder etc. I det store og det hele - jeg tror det er en viss type menn og en viss type kvinner der inne med litt "kvalitetsforskjell". Oj, hjelp! Det hørtes stigmatiserende ut! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.