Gå til innhold

Sit-ups

Anbefalte innlegg

Skrevet

"General White. Hva er det for noe og hva er forskjellen? Altså, bortsett fra at posen er hvit..."

Den har et snev av sitrussmak, tror jeg. Har ikke prøvd den - jeg holder meg til den vanlige (ikke-pose). :-)

"......................................."

Sitrussmak?

Jeg skjønner ikke at folk klarer å snuse løssnus. Men kanskje det er jeg som ikke har lært å bake skikkelig.

Skrevet

Sitrussmak?

Jeg skjønner ikke at folk klarer å snuse løssnus. Men kanskje det er jeg som ikke har lært å bake skikkelig.

Posesnus smaker jo ingenting, synes jeg. Men jeg må uansett slutte med det tullet :-)

"............................................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

"General White. Hva er det for noe og hva er forskjellen? Altså, bortsett fra at posen er hvit..."

Den har et snev av sitrussmak, tror jeg. Har ikke prøvd den - jeg holder meg til den vanlige (ikke-pose). :-)

"......................................."

Ja, den smaker litt annerledes, uten at jeg helt kan plassere hva den smaker.

Tror jeg trenger skikkelig bake-dingster selv snart, for jeg merker at effekten har dratt seg ned en smule.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sitrussmak?

Det er mitt problem også. Bakinga.

Men jeg har jo ikke bakt så mye, så det er mulig det drar seg til hvis jeg kjøper en boks.

Skrevet

Posesnus smaker jo ingenting, synes jeg. Men jeg må uansett slutte med det tullet :-)

"............................................."

Joda, det smaker nok. Har du sett den snusen de har i Sverige som er dobble? Jeg skal love de smakte. Jeg trodde jeg skulle dø :o)

Skrevet

Det er mitt problem også. Bakinga.

Men jeg har jo ikke bakt så mye, så det er mulig det drar seg til hvis jeg kjøper en boks.

Jeg har fått eldstemann til å bake for meg et par ganger. Synes det er litt ekkelt jeg. Passer vel kanskje dårlig for ei dame med bakesnus også. Det får holde at jeg snuser store poser som jeg gjemmer bak i munnen :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Joda, det smaker nok. Har du sett den snusen de har i Sverige som er dobble? Jeg skal love de smakte. Jeg trodde jeg skulle dø :o)

Jeg tror du får store snusposer i Norge også. Jeg har i hvert fall fått det en gang. Jeg trodde jeg fikk vanlig, men disse var nesten for store.

Veldig fine, dog. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har fått eldstemann til å bake for meg et par ganger. Synes det er litt ekkelt jeg. Passer vel kanskje dårlig for ei dame med bakesnus også. Det får holde at jeg snuser store poser som jeg gjemmer bak i munnen :o)

Neida, jeg vet om flere damer som baker. Eller... kanskje bare en. :)

For 5 år siden var det utenkelig, men i dag er snusjenter så vanlig at jeg ikke lenger tenker over det, dog snakker vi stort sett om posesnus.

Skrevet

Jeg tror du får store snusposer i Norge også. Jeg har i hvert fall fått det en gang. Jeg trodde jeg fikk vanlig, men disse var nesten for store.

Veldig fine, dog. :)

Jeg tror jeg klarer meg med de vanlige store. De små er altfor små men de store var dryge

Skrevet

Neida, jeg vet om flere damer som baker. Eller... kanskje bare en. :)

For 5 år siden var det utenkelig, men i dag er snusjenter så vanlig at jeg ikke lenger tenker over det, dog snakker vi stort sett om posesnus.

Jeg vet om ei på 60 som baker General. Knis, jeg står over foreløpig. Man får jo så mye rusk i munn.

Skrevet

Det der er jo crunches - kortere, mer konsentrert belasning. Det er effektivt det, men "hele" situps tar på et større område. Det blir sammenliknbart med knebøy: 90-graders, som man lærer av treningsinstruktører o.l., er effektive og konsentrerte. Men knebøy helt ned tar på et større område, og gir en mer helhetlig trening. Det er slett ikke uvanlig å kombinere crunches og sit-ups.

"........................................."

Du har sikkert rett du. :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg vet om ei på 60 som baker General. Knis, jeg står over foreløpig. Man får jo så mye rusk i munn.

Ja, det med rusket er også mitt problem. Ikke det at jeg har noe imot å ha litt rusk i kjeften, men problemet er at jeg hele tiden går og tror fortenna mine er fulle av snus, og det liker jeg ikke.

Gjest sit-ups
Skrevet

Jeg har et tilleggspørsmål vedr. sit-ups, det er jo så viktig med hvordan en puster når en utfører øvelsene .... hvordan var det igjen ?

Skrevet

Den ER lekker - bare litt for stor :-)

"....................................."

Hehe:-)

Skrevet

Det er nok tyngre om du holder oppe hodet når du sykler.

Under situps; hold fokus på at magen skal formes som en is-skje -altså trekk inn navlen og forkort magemusklene så mye du kan- når du går opp. Gjør øvelsen kontrollert og tenk at det magen som skal dra deg opp og ikke juks med hofteleddsbøyerne eller armene..;-)

Situps på ball er å anbefale forresten for det gir stabiliseringstreningen i tillegg. Det er mange andre øvelser å gjøre på ball som trener core-muskulaturen.

Gudd løkk! Og vi forventer at resultatet offentliggjøres på DOL om 8 uker..*s*

Ja, da skal vi ha bilde av den stramme pondusen. Burde vi ikke hatt et magegalleri? ;-)

Skrevet

Ja, da skal vi ha bilde av den stramme pondusen. Burde vi ikke hatt et magegalleri? ;-)

Helt klart;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...