Gå til innhold

sjekk ut denne!

Anbefalte innlegg

Gjest psykojenta
Skrevet

hehe....fikk den på mail for noen dager siden!

Tenk hva de må føle når han "vekker" de opp...på gulvet..

Glad det ikke er meg :)

Skrevet

Tenk hva de må føle når han "vekker" de opp...på gulvet..

Glad det ikke er meg :)

Ja huff, vet ikke helt om jeg tror på det der jeg....

Skrevet

Hvis dette er sant ser jeg på det som et overgrep, såfremt deltagerne ikke visste hva de skulle være med på...

Skrevet

Hvis dette er sant ser jeg på det som et overgrep, såfremt deltagerne ikke visste hva de skulle være med på...

Jeg er helt enig, dette er bare altfor drøyt!

Skrevet

Det tenkte jeg og.

Skrevet

Kvalmt! Liker ikke å være vitne til folks sexliv. Jeg hadde blitt fly forbanna hvis jeg var en av dem.

Ingen pårørende liker heller å bli vitne til søsters, barns, mors eller tantes måte å utføre samleiebevegelser på.

Gjest papirtiger
Skrevet

Det er jo nærmest et faktum at folk som IKKE tror på hypnose ikke lar seg hypnotisere..

Et klassisk forsøk innen psykologien viser hvordan hypnotisering påvirkes av forventninger. Halvparten av en skoleklasse fikk vite at det var veldig vanlig å få rykninger i hendene når man var hypnotisert, mens den andre halvparten (kontrollgruppe) ikke fikk vite det.

Av gruppen som hørte om rykninger så fikk nesten alle slike rykninger. I kontrollgruppen fikk ingen rykninger..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...