Gjest psykojenta Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 http://www.nettxtra.no/mediasenter/postcards.php?image_id=2473 Hypnose... 0 Siter
Aryane Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 hehe....fikk den på mail for noen dager siden! 0 Siter
Gjest psykojenta Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 hehe....fikk den på mail for noen dager siden! Tenk hva de må føle når han "vekker" de opp...på gulvet.. Glad det ikke er meg 0 Siter
Aryane Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Tenk hva de må føle når han "vekker" de opp...på gulvet.. Glad det ikke er meg Ja huff, vet ikke helt om jeg tror på det der jeg.... 0 Siter
favn Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Gå'kke an!? Jeg ble helt flau her... Uff, så fælt!! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Hvis dette er sant ser jeg på det som et overgrep, såfremt deltagerne ikke visste hva de skulle være med på... 0 Siter
Velouria Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Hvis dette er sant ser jeg på det som et overgrep, såfremt deltagerne ikke visste hva de skulle være med på... Jeg er helt enig, dette er bare altfor drøyt! 0 Siter
Klara Q Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Hvis dette er sant ser jeg på det som et overgrep, såfremt deltagerne ikke visste hva de skulle være med på... Det tenkte jeg og. 0 Siter
Gjest ibro Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Kvalmt! Liker ikke å være vitne til folks sexliv. Jeg hadde blitt fly forbanna hvis jeg var en av dem. Ingen pårørende liker heller å bli vitne til søsters, barns, mors eller tantes måte å utføre samleiebevegelser på. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Hvis dette er sant ser jeg på det som et overgrep, såfremt deltagerne ikke visste hva de skulle være med på... Det er jo nærmest et faktum at folk som IKKE tror på hypnose ikke lar seg hypnotisere.. Et klassisk forsøk innen psykologien viser hvordan hypnotisering påvirkes av forventninger. Halvparten av en skoleklasse fikk vite at det var veldig vanlig å få rykninger i hendene når man var hypnotisert, mens den andre halvparten (kontrollgruppe) ikke fikk vite det. Av gruppen som hørte om rykninger så fikk nesten alle slike rykninger. I kontrollgruppen fikk ingen rykninger.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.