Gå til innhold

ILDG sendte meg en mail - jeg tror jeg tisser på meg! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe... Stakkar!

Noen anelse om hva det er de snakker om? Det ser ut til å være noe veldig alvorlig, hvilket selvfølgelig gjør situasjonen dobbelt så ubehagelig. :)

Skrevet

Hehe... Stakkar!

Noen anelse om hva det er de snakker om? Det ser ut til å være noe veldig alvorlig, hvilket selvfølgelig gjør situasjonen dobbelt så ubehagelig. :)

Haha, den går gjennom sensuren min og blir sendt videre...:-))

Skrevet

Helt utrolig bra :-)

Uff, for en situasjon.

"......................................"

Skrevet

Å, herregud! Se for deg panikken som brer seg i ham. Stakkars, stakkars mann!

*hyler av latter*

Hører det innledes med noe om hun i rullestol som våknet opp etter en narkose. Det er tydelig at det snakkes om en tragedie av et slag. Aiaiai..!

Skrevet

Hehe... Stakkar!

Jeg har fått en kompis til å sende den til Nederland, høres nesten ut som de snakker nederlandsk.

Jeg vil ha oversettelse :o)

Skrevet

takk for dagens lattervrøl:)

Det må være grusomt å ikke kunne holde et stramt fjes når sånt skjer

Snakker de nederlandsk på videoen?

tror de snakket om et ganske så alvorlig tema også. og fyren med rar stemme var jo dønn seriøs

huff

hva sier man til pressen etterpå?

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Jeg syns toppen av kransekaka er når han med veldig brumlestemme skal "forsvare" han med pipestemme- da knakk jeg helt sammen.

stakkars programleder.

Skrevet

Totalabsurd, alle er jo stein alvorlige bortsett fra denne arme programlederen.

Hehe, veldig bra!

Skrevet

Jeg har fått en kompis til å sende den til Nederland, høres nesten ut som de snakker nederlandsk.

Jeg vil ha oversettelse :o)

Den var visst fra Belgia. Og det hele var visst arrangert. Men jeg lo godt jeg også da jeg så den. :)

Skrevet

hehe....skulle gjerne skjønt hva de snakket om da...

Jeg har også en tendens til å begynne å le i upassende situasjoner. Var på kino med en venninne forleden og akkurat da filmen begynte var det dønn stille i salen, han som satt ved siden av meg tygget på noe som hørtes ut som knekkebrød, tror du jeg hadde problemer med å holde latteren tilbake eller?

Skrevet

Den var visst fra Belgia. Og det hele var visst arrangert. Men jeg lo godt jeg også da jeg så den. :)

Æsj, da var det jo ikke morsomt lenger.

Helt sikkert at det var arrangert? Programlederen selv kan jo ikke ha skjønt at det var det?

Skrevet

hehe....skulle gjerne skjønt hva de snakket om da...

Jeg har også en tendens til å begynne å le i upassende situasjoner. Var på kino med en venninne forleden og akkurat da filmen begynte var det dønn stille i salen, han som satt ved siden av meg tygget på noe som hørtes ut som knekkebrød, tror du jeg hadde problemer med å holde latteren tilbake eller?

Ja dæven -det er så en nesten begynner å svette INNI huet! :)

Skrevet

Ja dæven -det er så en nesten begynner å svette INNI huet! :)

Ja det er fælt. Noen ganger begynner jeg å le der jeg normalt skulle grått. Skikklig pinlig var det engang det var om en tragedie som involverte barn på TV-nyhetene og jeg fikk latterkrampe, heldigvis klarte jeg å forklare innimellom latterbrølene at det ikke var fordi jeg syns det var morsomt, men at jeg bare er sånn.

Har det nok etter mormoren min, hun lo alltid i begravelser.

Ørkenvandreren
Skrevet

Herlig den, men er den sann? :-)

Publikum er så veldig uberørte....

Tror saken omhandler seksualitet når den ene parten er handikappet.

Skrevet

Jeg syns toppen av kransekaka er når han med veldig brumlestemme skal "forsvare" han med pipestemme- da knakk jeg helt sammen.

stakkars programleder.

"han med veldig brumlestemme skal "forsvare" han med pipestemme-"

Har vi sett samme video?

Tootsieroll1365380854
Skrevet

ÆSJ! Får ikke åpnet den på jobb... Får vel vente til jeg kommer hjem..

Skrevet

ja etter å ha sett den andre versjonen så ser jeg at det er arrangert. Og alt programlederen sier er "måtte prøve å holde meg alvorlig, jeg må ikke le". når man sier sånne ting til seg selv så er jo det dømt til å bli mislykket.

Så hører jeg noe om at han sier at dette var slutten på tv-karrieren. Kan det stemme?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...