Gå til innhold

ILDG sendte meg en mail - jeg tror jeg tisser på meg! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Knis

legg det ut når du får oversettelsen Dorthe, vil gjerne forstå mer av hva de prater om

Gjest kroppogsjel
Skrevet

"han med veldig brumlestemme skal "forsvare" han med pipestemme-"

Har vi sett samme video?

jeg så ikke på linken din :-) for utifra de andre svarene var jeg ganske sikker på vi hadde sett den samme. Jeg har sett en lengre utgave bare.

Skrevet

Den var visst fra Belgia. Og det hele var visst arrangert. Men jeg lo godt jeg også da jeg så den. :)

Hihi, la du merke til det andre jeg sa, jeg lo nesten mest av det. Stygg, jeg, neida :o)

Skrevet

legg det ut når du får oversettelsen Dorthe, vil gjerne forstå mer av hva de prater om

Nå sier flyfly at det er flamsk så da spørs det hvor gode nederlendere er i flamsk. Nå høres det likt ut for oss men det kan jo være dødsforskjellig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...