Goliath Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 ...med den rød/grønne regjeringen. Og ikke vil full barnehagedekning og makspris komme i noen nær fremtid heller. Denne regjering var det i første rekke de som hadde midlere eller dårlig råd som stemte frem. Her er en liten kommentar om hvorfor renteøkning nå: http://www.nrk.no/nyheter/okonomi/5201171.html Dere som stemte frem denne regjeringen - hvor fornøyd er dere så langt? 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Jeg gleder meg som en unge til at populist-Kristin får virkeligheten i trynet når hun skal presentere og forsvare forslaget til revidert statsbudsjett. 0 Siter
flisa Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 ...det føles som å ha satt fjortissen min til å betale regningene for oss....eller, -det hadde muligens gått bedre. 0 Siter
Frøken eple Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 ...det føles som å ha satt fjortissen min til å betale regningene for oss....eller, -det hadde muligens gått bedre. *lol* 0 Siter
Goliath Skrevet 3. november 2005 Forfatter Skrevet 3. november 2005 ...det føles som å ha satt fjortissen min til å betale regningene for oss....eller, -det hadde muligens gått bedre. :-) 0 Siter
Goliath Skrevet 3. november 2005 Forfatter Skrevet 3. november 2005 Jeg gleder meg som en unge til at populist-Kristin får virkeligheten i trynet når hun skal presentere og forsvare forslaget til revidert statsbudsjett. Det er du ikke alene om. Og jeg må med skam si at jeg også gleder meg litt til at de som bidro med stemmer til denne regjeringssammensetningen basert på de løfter som ble gitt, nå ganske raskt vil få merke hvordan det vil slå ut på deres personlige økonomi. 0 Siter
Speak Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Ja, dette har vært en oppvåkner for meg som aldri har stemt. Neste gang møter nok jeg opp også. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 De som fulgte med i valgkampsendingene fikk med seg at Halvorsen hadde samme tidsperspektiv på full barnehagedekning som forrige regjering. Vet ikke om jeg skal le eller grine av de som stemte SV på grunn av barnehagedekningen. Og rentene, ja for meg er det ønskelig at de går opp, men for de som stemte rødgrønt og har lån, må det være skikkelig surt, men absolutt til pass. De har blitt advart hele veien. 0 Siter
flisa Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Ja, dette har vært en oppvåkner for meg som aldri har stemt. Neste gang møter nok jeg opp også. BRA! 0 Siter
Hawkwind Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Jaja, skal se at de foretar en devaluering og. Kunne kanskje vært greit det - så kunne man fått en spontan justering av boligprisene her til lands igjen ;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Det er du ikke alene om. Og jeg må med skam si at jeg også gleder meg litt til at de som bidro med stemmer til denne regjeringssammensetningen basert på de løfter som ble gitt, nå ganske raskt vil få merke hvordan det vil slå ut på deres personlige økonomi. "Og jeg må med skam si at jeg også gleder meg litt til at de som bidro med stemmer til denne regjeringssammensetningen basert på de løfter som ble gitt, nå ganske raskt vil få merke hvordan det vil slå ut på deres personlige økonomi." Hva med oss som stemte på dem fordi vi anså det som et marginalt mindre onde enn den fascisregjeringen vi hadde? :-) "........................................" 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 ...det føles som å ha satt fjortissen min til å betale regningene for oss....eller, -det hadde muligens gått bedre. Godt sagt. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Ikke skyld på meg. Ville ikke ramla meg inn i ville helvete å stemme på den gjengen der. 0 Siter
Goliath Skrevet 4. november 2005 Forfatter Skrevet 4. november 2005 Ikke skyld på meg. Ville ikke ramla meg inn i ville helvete å stemme på den gjengen der. Og nå går matprisene opp også som følge av økt matmoms. Det rammer sikkert de rike enda hardere enn de fattige - tror du ikke? :-) 0 Siter
Goliath Skrevet 4. november 2005 Forfatter Skrevet 4. november 2005 "Og jeg må med skam si at jeg også gleder meg litt til at de som bidro med stemmer til denne regjeringssammensetningen basert på de løfter som ble gitt, nå ganske raskt vil få merke hvordan det vil slå ut på deres personlige økonomi." Hva med oss som stemte på dem fordi vi anså det som et marginalt mindre onde enn den fascisregjeringen vi hadde? :-) "........................................" Jeg vil selvfølgelig glede meg over alle de som etterhvert angrer over hva de gjorde ved valget...:-) ps: nå går matprisene opp som følge av de rød/grønnes ønsker om å heve matmomsen. Det går sikkert mer ut over de rike enn hva det gjør for barnefamilier og de fattige - tror du ikke? :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Og nå går matprisene opp også som følge av økt matmoms. Det rammer sikkert de rike enda hardere enn de fattige - tror du ikke? :-) Jo, selvfølgelig. 0 Siter
Prozak Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Jeg vil selvfølgelig glede meg over alle de som etterhvert angrer over hva de gjorde ved valget...:-) ps: nå går matprisene opp som følge av de rød/grønnes ønsker om å heve matmomsen. Det går sikkert mer ut over de rike enn hva det gjør for barnefamilier og de fattige - tror du ikke? :-) Jeg kommer neppe til å angre på at jeg stemte på AP - alternativet er langt værre, selv om det gir seg utslag på forskjellige steder. "Det går sikkert mer ut over de rike enn hva det gjør for barnefamilier og de fattige - tror du ikke? :-)" Tja...skulle jeg egentlig bry meg så mye om det? Jeg er ikke rik, ikke fattig, og har ikke barn :-) "........................................" 0 Siter
Goliath Skrevet 4. november 2005 Forfatter Skrevet 4. november 2005 Jeg kommer neppe til å angre på at jeg stemte på AP - alternativet er langt værre, selv om det gir seg utslag på forskjellige steder. "Det går sikkert mer ut over de rike enn hva det gjør for barnefamilier og de fattige - tror du ikke? :-)" Tja...skulle jeg egentlig bry meg så mye om det? Jeg er ikke rik, ikke fattig, og har ikke barn :-) "........................................" Da kan jeg trøste deg med at økte matvarepriser ikke vil få noen innvirkning på restaurantprisene:-) 0 Siter
Prozak Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Da kan jeg trøste deg med at økte matvarepriser ikke vil få noen innvirkning på restaurantprisene:-) Jeg spiser ikke på restaurant ofte nok til at det egentlig interesserer meg heller :-) "............................................" 0 Siter
Goliath Skrevet 4. november 2005 Forfatter Skrevet 4. november 2005 Jeg spiser ikke på restaurant ofte nok til at det egentlig interesserer meg heller :-) "............................................" Hva? Ikke har du barn, ikke er du fattig - og så spiser du hjemme??? :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.