Gjest Calóni Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Jeg skal kjøpe en gave til en gutt i USA, og tenker at det er sikkert like lurt å bestille det over nett, og slippe så mye porto. Er det noen som vet om et amerikansk nettsted med "kule" klær for en tenåring? 0 Siter
Gjest durelle Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 aner ikke selv men jeg har hørt om noen butikker osm er veldig populære i usa fra venner som har bodd der. abercrombie & fitch og banana republic vet ikke om det re gutt eller jente klær da.. ellers har de jo hm.com da 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 aner ikke selv men jeg har hørt om noen butikker osm er veldig populære i usa fra venner som har bodd der. abercrombie & fitch og banana republic vet ikke om det re gutt eller jente klær da.. ellers har de jo hm.com da Okay, takk, skal sjekke dem! Ved nærmere undersøkelser har jeg funnet ut at det er "South Pole" og Ecco som er mest ønskelig, så jeg får vel bare fortsette å søke...(Er merket South Pole noe særlig utbredt i Norge?) 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Okay, takk, skal sjekke dem! Ved nærmere undersøkelser har jeg funnet ut at det er "South Pole" og Ecco som er mest ønskelig, så jeg får vel bare fortsette å søke...(Er merket South Pole noe særlig utbredt i Norge?) "Southpole" og "Ecko", ja...da bedret det seg straks. Aldri stol på en 14-årings rettskriving 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.