Gjest Mielekaffe Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Jeg har en nabo som har det uhygiensk på kjøkkenet, dvs. mye rot og vanskelig å komme til overalt. Hvilke skader kan larver gjøre på et kjøkken? http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/11/02/448237.html 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Iiiih, og jeg som skulle ta med kjæresten til Yayas imorgen. 0 Siter
Klara Q Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Milde måne! Jobbet i min pure ungdom på Burger King, og der var vi så nøye med renhold at det var nesten hysterisk. Så takke seg til junk food, eller hva? 0 Siter
Aryane Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Hadde også planer om å besøke Yayas etter å ha lest om den her på dol, men det blir nok ikke noe av nå nei....Fysj!!! 0 Siter
Frøken eple Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Iiiih, og jeg som skulle ta med kjæresten til Yayas imorgen. Det var enda godt det ikke var i går ;o) 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Det var enda godt det ikke var i går ;o) Veldig godt poeng 0 Siter
keinstein Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Jeg fikk biller i melposen, de kom med fra RIMI-butikken. Og støvlaget under hyllene så tjukt som en finger. En ølboks lå på gulvet under en hylle i minst et halvt år. På 7-11 var det så skittent at jeg klaget to ganger. Jeg skrev til kjedekontoret og spurte om de kontrollerte renhold i butikkene. De svarte "åååjaaada, hver måned!". Jeg fortalte at i min lokale var tastaturene på kassene, kortterminlen og dørene i lokalet gruelig skitne, grå av møkk. Dessuten hvis jeg kikket under pizzavarmeren og kassaapparatene, så var det en solid håndfull støv og skitt under alle. Da jeg flytta på kortterminalen, ble det et "fotavtrykk" med tjukt støv. Ekspeditøren bare satte terminalen tilbake på samme sted da jeg viste henne det, og neste dag var det like dan. 7-11 folka sentralt forlangte å få vite hvilken butikk hvor det var så skittent, men det røpet jeg ikke. Logisk nok så ville de oppdage det under sin månedlige kontroll? De har ingen kontroll, de bare ljuger. To mnd senere skrev jeg til dem at det var fin kontroll, butikken var like ille. Dessuten lå det råtne epler under hyllene. Da gikk de nesten i fistel pr epost :-) Nå har de bytta eier, så nå er det fint. Jeg har drevet butikk sjøl, og er veldig OBS på det der. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Hadde også planer om å besøke Yayas etter å ha lest om den her på dol, men det blir nok ikke noe av nå nei....Fysj!!! Bildene i vg talte for seg, ja. Også jeg som har digga Yaya's... 0 Siter
fresja Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 På et spisested hvor jeg har spist ofte, har de en oldemor til "ryddepike". Oldenødre er gjerne flinkere med filla tenåringene! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.