Gå til innhold

Flere abonnement/nummer til en fysisk mobil-telefon

Anbefalte innlegg

Gjest Hastespørsmål
Skrevet

Noen som vet om det er mulig?

Problemstillingen er at mange har både privat mobiltelefon, samt mobiltelefon gjennom jobben, og bedriften klarer (vil) ikke dekke kun et abonnement for både jobb og privattrafikk.

En løsning er derfor at èn fysisk telefon faktisk har to abonnementer/tlf-nr, er det mulig hos noen teleselskaper?

Gjest fins jo sånne abbonementsløsninger idag da
Skrevet

Dette har jo Telenor og NetCom løst ....

Min mann har fri telefon i jobben, de betaler alle samtaler fra kl 0700 - kl 1800 (klokkeslettet har bedriften bestemt, så det går sikkert an å endre). Etter kl. 1800 betaler han selv kostnadene.

Dette er et Telenorabbonement.

Gjest Hastespørsmål
Skrevet

Dette har jo Telenor og NetCom løst ....

Min mann har fri telefon i jobben, de betaler alle samtaler fra kl 0700 - kl 1800 (klokkeslettet har bedriften bestemt, så det går sikkert an å endre). Etter kl. 1800 betaler han selv kostnadene.

Dette er et Telenorabbonement.

Takk, det burde løse, om ikke alle, så en stor del av problemet!

Gjest durelle
Skrevet

hvis du hat telenor proffnet, så kan du trykke * eller # foran nr hvis du skal ringe privat, også kommer det som forskjellige summer på regningen. min jobb har nettopp skaffet det, så vet ikke helt hvordan det fungerer enda. blir spennede

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...