Gå til innhold

Doling på jobben.

Anbefalte innlegg

Gjest pepper-pepper
Skrevet

Doler du på jobb?

Har inntrykk av at mange her doler på jobben.

De har jevnt med innlegg og svar hele dagen!

Hvilken arbeidsmoral er det da?

Hadde vært gøy å vite hvor disse personene jobber.

Kanskje på et kontor som vi andre sitter å venter at søknaden vår skal bli behandlet på kanskje?

ok det er derfor det er så lang behandlingstid ja.

Skal spørre neste gang jeg ringer å purrer om de bruker dagen til doling istedet.

Pepper-pepper-pepper-pepper

Skrevet

For tiden jobber jeg i en resepsjon der det til tider er svært lite å gjøre. Da svinger jeg gjerne innom dol en tur. Men det går ofte lang tid mellom hver gang jeg er inne.

Det er overraskende mange jobber her i landet der man har mye dødtid.

Nå kommer sikkert noen til å svare at det sikkert er et eller annet jeg kunne ha gjort, men til tider er det faktisk ikke det...

Når jeg studerte hadde jeg også på pc'en og sveipet innom her i ny og ne. Og det er det virkelig ingen søkere på noe som helst som lider skade av ;o)

Gjest papirtiger
Skrevet

Ikke alle som har en arbeidstid fra 8 til 4..

Skrevet

Ja det gjør jeg! Jeg driver for meg selv og har hjemmekontor, så de dagene jeg ikke er på møter o.l er jeg stadig vekk innom dol. Men det går ikke utover noe eller noen, jeg kan jobbe godt samtidig som jeg er innom dol. Så min samvittighet er ren!

Skrevet

For tiden jobber jeg i en resepsjon der det til tider er svært lite å gjøre. Da svinger jeg gjerne innom dol en tur. Men det går ofte lang tid mellom hver gang jeg er inne.

Det er overraskende mange jobber her i landet der man har mye dødtid.

Nå kommer sikkert noen til å svare at det sikkert er et eller annet jeg kunne ha gjort, men til tider er det faktisk ikke det...

Når jeg studerte hadde jeg også på pc'en og sveipet innom her i ny og ne. Og det er det virkelig ingen søkere på noe som helst som lider skade av ;o)

Ikke for å være uforskammet, men alle som har sagt det har jeg funnet noe å gjøre til. Absolutt alle. Jeg er sikker på at det trengs et støvtørk et sted? Ta ut skuffeinnleggene og se, eller spør på postavdelingen om det skal brettes, navnes, ordnes eller puttes noe i noe, evt for framtidig bruk.

Da kommer det: "det er ikke min jobb!"

Svaret er da: "Det er ikke din jobb å strikke, DOL'e eller lese Det Nye heller"

:-)

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg jobber skiftarbeid :) Det hender jeg DOL'er på jobben også, men det er isåfall på nattevakt om det er veldig stille.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Jeg er innom dol og hver dag på jobb, selv jeg har rett på pause. Og akkurat nå sitter jeg har og slapper av litt, da jeg har kommet meg ajour med oppgaver som har strømmet inn i flere uker. Har også gjort noen jobber for de andre på avdelinga fordi jeg hadde tid til overs, så nå doler jeg litt med god samvittighet!

Det ville ikke falle meg inn å la en søknad ligge og vente fordi jeg skulle bruke tida mi på dol. Vet hvor viktig søknader er for den som søker... ;o)

ikke fast nick
Skrevet

Er selvstendig næringsdrivende og styrer arbeidsoppgavene og arbeidstida sjøl!!

Skrevet

trodde jeg var ansatt her jeg! *måper*

er det godt betalt eller ? :o)

Skrevet

er det godt betalt eller ? :o)

Ja -sånn en kvart til en halv mill :)

hare1365380455
Skrevet

Nei. Det har jeg ikke tid til! Og jeg tror ikke vi har internett heller.

Skrevet

det har ikke slått deg at det på en Doktorside kan befinne seg mange sykemeldte, uføre, attføre folk da? ;)

Skrevet

det har ikke slått deg at det på en Doktorside kan befinne seg mange sykemeldte, uføre, attføre folk da? ;)

Pluss noen innsatte på soning.

Skrevet

Ja, for de har veldig tilgang på internett. ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

...og kanskje noen innlagte? :P

Skrevet

Ja, for de har veldig tilgang på internett. ;)

Jeg faar vel gaa tilbake til cella.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...