Gå til innhold

Doling på jobben.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Javisst doler jeg på jobben. Helt åpenlyst til og med.

Det er ikke noe problem, ettersom jeg jobber for meg selv, og bruker tiden min akkurat som jeg vil.

Skrevet

Ikke for å være uforskammet, men alle som har sagt det har jeg funnet noe å gjøre til. Absolutt alle. Jeg er sikker på at det trengs et støvtørk et sted? Ta ut skuffeinnleggene og se, eller spør på postavdelingen om det skal brettes, navnes, ordnes eller puttes noe i noe, evt for framtidig bruk.

Da kommer det: "det er ikke min jobb!"

Svaret er da: "Det er ikke din jobb å strikke, DOL'e eller lese Det Nye heller"

:-)

Ikke for å være uforskammet, men NEI. Det er faktisk ikke noe jeg kan gjøre.

Skrevet

Jepp, jeg doler på jobb. Sjefen er kun 17 mnd gammel og tar seg innimellom en lur eller leker litt på gulvet. Foreløpig har ikke sjefen kritisert dolingen min ;-)

Skrevet

er det godt betalt eller ? :o)

Betaling i form av nyervervet kunnskap kanskje?

Skrevet

Ikke for å være uforskammet, men alle som har sagt det har jeg funnet noe å gjøre til. Absolutt alle. Jeg er sikker på at det trengs et støvtørk et sted? Ta ut skuffeinnleggene og se, eller spør på postavdelingen om det skal brettes, navnes, ordnes eller puttes noe i noe, evt for framtidig bruk.

Da kommer det: "det er ikke min jobb!"

Svaret er da: "Det er ikke din jobb å strikke, DOL'e eller lese Det Nye heller"

:-)

Må legge til at jeg ikke doler hele tiden, gjør jo ting innimellom. Men til tider blir det litt dødtid hvor jeg kan gå inn å sjekke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...