Gjest Snart Egypt tur Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Får man kun denne medisinen om man oppsøker legen ? reisevaksine som hjelper mot kolera og turist diare. En vaksine man skal drikke. Hvor kan jeg evet bestille den noe tips kan det gjøres på nette ? 0 Siter
Gjest lampeksjerm Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Du må ha respet fra lege. 0 Siter
Speak Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Jeg skal ta noen vaksiner før en reise til Afrika. Da skulle vesla få denne drikkevaksinen samtidig. 0 Siter
Aryane Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Vi var på infeksjonsforebyggende kontor i Bergen for å ta vaksiner og da fikk vi Dukoral med oss hjem derfra 0 Siter
keinstein Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Ikke særlig effektiv, sannsynligvis bortkastede penger. Egypt er et skikkelig magasjukeland. Tipper nesten alle blir sjuke. Turistsuppe? Bakteriene som finnes i maten der er noen jævlig aggressive og seiglivete greier. Mye tarmbakterier blant dem, som skyldes (enkelt sagt) grisete folk. Slik er det i hele Midtøsten og Afrika. 0 Siter
keinstein Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Du må ha respet fra lege. Det tok litt tid før jeg skjønte hva "respet" er. Trøtt. :-) 0 Siter
flowy Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Jeg tok den før jeg dro til Egypt, men syk ble jeg likvel. Det var den ferien.. 0 Siter
keinstein Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Jeg tok den før jeg dro til Egypt, men syk ble jeg likvel. Det var den ferien.. Et vennepar dro dit i sommer, og hele selskapet var syke. Det samme med et annet par året før, og et annet året før der. Dukoral er trolig bortkastede penger. Jeg drar ikke dit. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Tror jeg ville spurt legen, vet ikke om det er vanlig å ha det, min har det ikke. Da drar du til noen som driver med reisevaksine. Problemet er at du kan få magesyke av andre ting enn det du er vaksinert mot. Du har litt mindre sjanse for å bli syk, men det er absolutt ingen garanti. Jeg har ikke tatt den. Tror den kostet en del og varer bare 1/2 år. Mulig jeg husker feil nå :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.