Gå til innhold

En pen og sjarmerende dame = rivalisering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som regel hjelper det når de blir kjent med personen, og det er mulig fordi de da føler seg "tryggere" på vedkommende?

Men de burde vel heller vite om de kan føle seg trygg på mannen/kjæresten sin, og vektlegge det først og fremst? :-)

Jess. Jeg tror vi er i mål der.

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

20

• Goliath

11

• Mary Poppins

5

• DarkPink

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

"Dette er i grunn ganske forutsigbart, selv fremmede vil rivalisere og påstå at jeg er skuffet og vonbroten over tapt kjærlighet :-) "

Det oser skuffelse av hovedinnlegget ditt, ja. Men hvor kom det inn at fremmede vil rivalisere? Om noen beundrer ei dame du er sammen med, så skal du bare være stolt!

"Om noen beundrer ei dame du er sammen med, så skal du bare være stolt!"

Det har du helt rett i, og det er heller intet problem (for meg i hvert fall:-).

Men det er stor forskjell på at noen beundrer en dame du er sammen med, og de problemfyllte situasjoner som kan oppstå når noen ikke vet å oppføre seg.

Skrevet

Selvfølgelig kan det ha sine fordeler, og jeg kan ikke se at det er noen som har skrevet noe annet her?

Men det var vel ikke det som trådstarter satte fokus på?

Ïkke?

Han mister venner og alle rivaliserer og buhu pga at dama er fin?

Skrevet

Ïkke?

Hehe.

Ganske foutsigbart dette her.

Skrevet

Kvinner oppførte seg faktisk verst det jeg kan huske.

Jeg skriver ikke "alle", men "mange nok". Bare en er nok for en kveld eller i en venneflokk.

Så sant som det er sagt.

Det holder langt på vei med en.....eller ei....:-)

Skrevet

Ïkke?

Og hva har det med fordelene å gjøre?

Skrevet

Det har du helt rett i, og det er heller intet problem (for meg i hvert fall:-).

Men det er stor forskjell på at noen beundrer en dame du er sammen med, og de problemfyllte situasjoner som kan oppstå når noen ikke vet å oppføre seg.

Riktig. Det trengs bare en person for å ødelegge, og blant 100 på et utested, så kan du regne med at den personen er der - og har drukket. Og blant 20-30 venner så kan du regne med at det fins noen av rette slaget.

Skrevet

Jeg har vært forskånet for å oppleve det, så jeg er nok enten ikke pen nok selv, eller så har jeg ikke vært flink nok i å velge atraktive menn ;-)

Jeg har opplevd at flotte damer har tatt kontakt med mannen min på utesteder, men det har aldri vært plagsomt, bare hyggelig.

Min mann har heller ikke hatt noe i mot det når jeg blir bydt opp av fremmede, men det er sikkert en grense for hvor mye "fremmed" oppmerksomhet som er velkommen...

mil1365380270
Skrevet

Jeg vet ikke om det går an å være for attraktiv, men jeg er villig til å prøve ;-)

Ufyselige konduktører treffer alle. Det kan ikke automatisk tilskrives utseendet.

Og mange blir teite i fylla. Det trenger ikke være bare fordi damen er pen, det kan bare være disse personene legger seg etter alt nytt vilt.

Og jeg vet jeg ville blitt sur om gubben åpenlyst la seg etter en annen, ikke på den andre personen, jeg hadde sikkert bare ventet på anledningen til en alvorsprat. Da er det nok ikke så lett å være hyggelig mot noen, og spesielt ikke den utkårede.

Grunnen til at jeg ikke tror det bare er utseendet hennes som spiller inn, er at jeg har opplevd liknende, og folk snur seg vanligvis ikke etter meg på gaten ;-)

Utseende har kanskje litt å si, men også klær og hvordan man er som person. En som er lett å like, kan oppfattes som en rival når man "stjeler" oppmerksomheten fra andre som er vant til å få den.

Nå har jeg som sagt aldri prøvd å være så pen som den du snakker om, men stiller meg til disposisjon for å teste ut påstanden :-)

Skrevet

Jeg vet ikke om det går an å være for attraktiv, men jeg er villig til å prøve ;-)

Ufyselige konduktører treffer alle. Det kan ikke automatisk tilskrives utseendet.

Og mange blir teite i fylla. Det trenger ikke være bare fordi damen er pen, det kan bare være disse personene legger seg etter alt nytt vilt.

Og jeg vet jeg ville blitt sur om gubben åpenlyst la seg etter en annen, ikke på den andre personen, jeg hadde sikkert bare ventet på anledningen til en alvorsprat. Da er det nok ikke så lett å være hyggelig mot noen, og spesielt ikke den utkårede.

Grunnen til at jeg ikke tror det bare er utseendet hennes som spiller inn, er at jeg har opplevd liknende, og folk snur seg vanligvis ikke etter meg på gaten ;-)

Utseende har kanskje litt å si, men også klær og hvordan man er som person. En som er lett å like, kan oppfattes som en rival når man "stjeler" oppmerksomheten fra andre som er vant til å få den.

Nå har jeg som sagt aldri prøvd å være så pen som den du snakker om, men stiller meg til disposisjon for å teste ut påstanden :-)

Mange blir teite i fylla, både kvinner og menn.

Kvinner:

En kompis er flott mann og homse, avviste ei fremmed berte på byen. Hu skreik: "Er du homo, eller?" "Ja, svarte han". "Åja!" svarte hun da. :-)

Skrevet

Jeg har vært forskånet for å oppleve det, så jeg er nok enten ikke pen nok selv, eller så har jeg ikke vært flink nok i å velge atraktive menn ;-)

Jeg har opplevd at flotte damer har tatt kontakt med mannen min på utesteder, men det har aldri vært plagsomt, bare hyggelig.

Min mann har heller ikke hatt noe i mot det når jeg blir bydt opp av fremmede, men det er sikkert en grense for hvor mye "fremmed" oppmerksomhet som er velkommen...

Når jeg er nødt til å tilkelle vaktene for å få fjerna noen, da er det for mye.

Skrevet

Når jeg er nødt til å tilkelle vaktene for å få fjerna noen, da er det for mye.

Hvis det var så ille, så var det sikkert ikke særlig hyggelig for dama heller.

Løsningen burde da ha vært å velge andre utesteder (med mindre fyll, antar at de ikke var edrue) i stedet for å dumpe dama?

Dere har også blitt eldre nå, så en hverdag sammen med henne ville vel ha innebært mer hjemmeliv og dermed mindre uønsket oppmerksomhet?

mil1365380270
Skrevet

Mange blir teite i fylla, både kvinner og menn.

Kvinner:

En kompis er flott mann og homse, avviste ei fremmed berte på byen. Hu skreik: "Er du homo, eller?" "Ja, svarte han". "Åja!" svarte hun da. :-)

Utrolig bra svar på tiltale! :-)

Skrevet

"Men heldigvis ser det ut til at tolleransen (i hvert fall blandt venner og bekjente) blir større etterhvert som de blir godt kjent med vedkommende det gjelder."

Kanskje rivalene må måle krefter og hensikter først? Vil hun ta mannen fra meg, eller... nei det ser ikke sånn ut ... osv.

:-)

For min del er det slik at jeg mister liksom evnen til å se at mine venner er stygge, pene eller midt imellom når jeg har lært dem å kjenne. Da er det det innenfor jeg 'ser'. En må bare lære seg å ta hensyn til dem som kjenner dette yndige vesenet som person, og la de andre styre som de ønsker. Prøve å unngå mest mulig styr.

Å være FOR pen kan helt klart være et aber, både for den pene selv og for partneren. Har sett det ofte. Har et par billedskjønne bekjente, og når folk får vite at jeg kjenner dem, er det liksom de skal dra ut meg hvor dumme disse må være, eller iallefall noen andre ufyselige egenskaper. De KAN liksom ikke være både vakre og ha en nydelig personlighet.

Slik er dessverre vi mennesker!

Skrevet

Jeg oppfatter ironien :-P

Men jeg mener det: det er svært ubehagelig å være i nærheten av henne.

Skulle jeg godta å miste alle vennene?

Det er DERFOR de virkelig vakre og tiltrekkende sliter med å vå en livspartner. Det er få som orker alt ståket. Derfor ender de gjerne opp med en som er like 'super'. Det er det eneste som funker!

Skrevet

Jøss er du mann? Har hele tiden trodd du var en kvinne jeg, eller blander jeg deg med noen andre nå?

Skrevet

Jøss er du mann? Har hele tiden trodd du var en kvinne jeg, eller blander jeg deg med noen andre nå?

Hei MP, du er på nett igjen?

Denne overskriften kunne jo ha passet på oss, siden du er en så pen dame :)

Bortsett fra at vi ikke er rivaler lenger, men forbundsfeller nå ;-)

Skrevet

Hei MP, du er på nett igjen?

Denne overskriften kunne jo ha passet på oss, siden du er en så pen dame :)

Bortsett fra at vi ikke er rivaler lenger, men forbundsfeller nå ;-)

Hey there Bondgirl;)

Jeg er på nett igjen, men nettet er fremdeles litt uforutsigbar, men jeg håper å få det ordnet snart, bare ikke alltid så lett å få datafolk til å komme til avtalt tid!

Hehe overskriften ja. du må huske på at det bare er mrxx sine ord da :)

Og nei vi er ikke rivaler, vi er jo et team - et Bondteam!

Skrevet

Hey there Bondgirl;)

Jeg er på nett igjen, men nettet er fremdeles litt uforutsigbar, men jeg håper å få det ordnet snart, bare ikke alltid så lett å få datafolk til å komme til avtalt tid!

Hehe overskriften ja. du må huske på at det bare er mrxx sine ord da :)

Og nei vi er ikke rivaler, vi er jo et team - et Bondteam!

"Hehe overskriften ja. du må huske på at det bare er mrxx sine ord da :)"

Jeg stoler på at mrxx kan å vurdere bondjentene sine :-)

"Og nei vi er ikke rivaler, vi er jo et team - et Bondteam!"

Ja, - bondgirls are forever!, som amber sier!

Skrevet

Vet ikke. Sist jeg så etter var jeg mann :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...