Goliath Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Det virker som om du har et ganske balansert syn på "usedvanlig vakre", jeg er helt enig i det du sier. Det jeg reagerer på er keinstein's holdninger. Han ser bare på det å være atraktivt som noe veldig negativt. For den det gjelder og spesielt(!) for de som har et forhold til dem. Hvis du som mann er så heldig(?) å bli kjæreste med en usedvanlig attraktivt utseende dame, så er det EN ting som er viktigere enn noe annet - og det er at damen samtidig er jordnær og så langt det er mulig - upåvirket av sitt vakre utseende. Alt annet er greit å takle:-) 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Hvis du som mann er så heldig(?) å bli kjæreste med en usedvanlig attraktivt utseende dame, så er det EN ting som er viktigere enn noe annet - og det er at damen samtidig er jordnær og så langt det er mulig - upåvirket av sitt vakre utseende. Alt annet er greit å takle:-) "Alt annet er greit å takle:-)" *S* Det tror jeg på! God helg til deg, Goliath, jeg trekker meg fra denne tråden nå 0 Siter
Goliath Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 "Alt annet er greit å takle:-)" *S* Det tror jeg på! God helg til deg, Goliath, jeg trekker meg fra denne tråden nå God helg til deg også! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.