Gjest fet selv Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Sier vel ikke rent lite om damas iq hvis hun tror det er det samme å bære på 100 nye kilo i noen timer, og det å jevnt over bli tykkere og tykkere, og dermed, i hvert fall i stor grad, vende kropp og musklatur til vekten. De færreste går opp 100 kilo på den tiden Tyra Banks sminket seg feit. Det var vel ikke tyngden som var problemet men holdningene fra folk og samfunn. 0 Siter
DarkPink Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Sier vel ikke rent lite om damas iq hvis hun tror det er det samme å bære på 100 nye kilo i noen timer, og det å jevnt over bli tykkere og tykkere, og dermed, i hvert fall i stor grad, vende kropp og musklatur til vekten. De færreste går opp 100 kilo på den tiden Tyra Banks sminket seg feit. Hun prøver da hvertfall. Eller burde hun ha lagt de på seg på ordentlig, over tid? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Hun prøver da hvertfall. Eller burde hun ha lagt de på seg på ordentlig, over tid? Nei, men det blir for dumt og late som om hun forstår hvordan det er ved å legge noen tunge puter rundt magen. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Det var vel ikke tyngden som var problemet men holdningene fra folk og samfunn. Jupp, det er et problem, men det hjelper fint lite at en kjendis utstyrer seg med 100 kilo ekstra og later som om hun plutselig forstår overvektige. 0 Siter
Gjest petrusa Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Hehe, nei der tok jeg nok feil. Men flott er hun hvertfall! =) har dere ikke sett "filmstjerne" eller hva det heter på tvnorge? Det er da ikke til å legge under en stol at hun er kraftig. 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 har dere ikke sett "filmstjerne" eller hva det heter på tvnorge? Det er da ikke til å legge under en stol at hun er kraftig. Kraftig??? Kan du fortelle meg hvor i huleste denne kvinnen er i nærheten av å være kraftig: http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/00145/tyra_banks_145212g.jpg 0 Siter
Gjest petrusa Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Kraftig??? Kan du fortelle meg hvor i huleste denne kvinnen er i nærheten av å være kraftig: http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/00145/tyra_banks_145212g.jpg nå snakket om vi sarah natasha melbye. Ikke tyra banks... 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 nå snakket om vi sarah natasha melbye. Ikke tyra banks... *Hehe* Sånn er det når man bare stuper innpå på 100 nyeste. Sarah er noget kraftig, men flott synes jeg da! 0 Siter
Gjest petrusa Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 *Hehe* Sånn er det når man bare stuper innpå på 100 nyeste. Sarah er noget kraftig, men flott synes jeg da! ja, det er hun:) 0 Siter
DarkPink Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 har dere ikke sett "filmstjerne" eller hva det heter på tvnorge? Det er da ikke til å legge under en stol at hun er kraftig. Ja, er hun? Kanskje det er der jeg har fått det fra. Men alle bildene på google var hun hvertfall slank på. 0 Siter
Gjest Catta Maran Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Ja, er hun? Kanskje det er der jeg har fått det fra. Men alle bildene på google var hun hvertfall slank på. Ja, da får jeg trekke det tilbake. mente hun var ganske slank jeg. ;-) 0 Siter
Gjest durelle Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Åjada! Har opplevd mye av det, jeg. Ungdommer er definitivt verst, men eldre folk er heller ikke borte når det gjelder å kommentere folks utseende i negativ retning. Det jeg frykter mest nå for tiden er kameramobiler. Jeg vil dessverre ikke bli forundret om det verserer bilder av meg på nettet som "noe av det styggeste som finnes". Det er ikke alle som spør om lov til å ta bilder av en før de trykker på knappen... Skulle ønske det ble forbudt å trakassere folk for hvordan de ser ut. Det burde vært ett av punktene i den såkalte diskrimineringsloven. Blir litt feil signatur på innlegget her, men jeg får holde fast ved den. HERREGUD! Gjør folk det? Hva er det med folk a? Mobbe fremmede personer på gata for at de er overvektige? (det er ikkeno bedre å mobbe folk man kjenner da).... Hvorfor er folk sånn? Den vanlige tanken er vel at de er late men... For alt jeg vet kan den overvektige personen som går mot meg på gata ha en sykdom eller nettopp ha gått ned 20kg. forresten, se på discovery på søndag kl 21. der er det en dokumentar som heter no sånt som de feite og the feeders. det er sykt... og tar overvekt til et helt annet plan! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.