Gjest hilsen ei bærte som må finne den tråleren Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Jeg har en venn som jobber for tiden på en tråler i norge, men jeg får ikke kontakt med han. Så husker jeg self ikke navn på tråleren han jobber på. Finnes det en oversikt av navn på forskjellige selskaper? Innbiller meg at d heter noe med Norman eller indicator eller begge deler..eller så er jeg helt på villspor! Trenger hjelp..søker jeg på norman så kommer det bare opp noe virus greier, eller nordmann så står d mye om ola nordmann..hehe hjelp noen..?? 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Prøv å søke på trålerrederier. Jeg hadde ikke tid til å se ordentlig etter. Eller prøv på fiskerorganisasjoner. Nytter ikke å søke på båtens navn tror jeg. 0 Siter
fresja Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Her er et skipsregister hvor du kan søke: http://www.nis-nor.no/reg.cgi?lang=en&soekeomraade=both¤cy=both&noekkel=navn&soeking=norman 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.