Gå til innhold

Sånn kan det gjøres når en har vært utro ...

Anbefalte innlegg

Gjest LucySky
Skrevet

Han fortjener det - og skjønner det ikke.

"Oppfør deg som et dyr, bli behandla som et dyr".

Ja, han har fortjent det. Det virkelig ekle er at sånt skjer jo i ett sett i resten av verden også, men dem vet vi ikke noe om. Jeg mener, folk svikter hverandre på det groveste rett som det er, men det kommer ikke i avisen.

Han er en skikkelig drittsekk. Jeg syns forferdelig synd på Maria B. Særlig fordi det skjer så offentlig. Men det burde jo Micke og dattera til Lundell ha tenkt seg at det ble. Og de har hatt mange valg som de åpenbart har tatt før dette, f.eks. - skal man være utro i det hele tatt? - skal man drite i å bruke prevensjon? - skal man ikke ta abort når man har et barn fra før og barnefaren til graviditeten er en annens partner - og så videre ad nauseam, som det heter på latin, tror jeg.

På godt norsk: til det kvalmende.

Skrevet

Fyren er en stor krise i seg selv! Sikkert bra for Maria at hun fikk et puff til å bli kvitt ham. Verre om hun også hadde rukket å bli gravid før han stakk til en annen. For en som han blir aldri bedre!

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor Maria Bonnevie rotet seg borti en slik idiot i første omgang. Men nå kan hun ihvertfall være glad hun er kvitt ham.

Skrevet

Trasig for flotte Bonnevie. Trasig for ham, men slik kan det går når man vifter med tisseluren både her og der. Bra skuespiller er han iallfall.

Skrevet

"Oppfør deg som et dyr, bli behandla som et dyr".

Ja, han har fortjent det. Det virkelig ekle er at sånt skjer jo i ett sett i resten av verden også, men dem vet vi ikke noe om. Jeg mener, folk svikter hverandre på det groveste rett som det er, men det kommer ikke i avisen.

Han er en skikkelig drittsekk. Jeg syns forferdelig synd på Maria B. Særlig fordi det skjer så offentlig. Men det burde jo Micke og dattera til Lundell ha tenkt seg at det ble. Og de har hatt mange valg som de åpenbart har tatt før dette, f.eks. - skal man være utro i det hele tatt? - skal man drite i å bruke prevensjon? - skal man ikke ta abort når man har et barn fra før og barnefaren til graviditeten er en annens partner - og så videre ad nauseam, som det heter på latin, tror jeg.

På godt norsk: til det kvalmende.

"- skal man ikke ta abort når man har et barn fra før og barnefaren til graviditeten er en annens partner -"

Hæ?!?!? Seriøst?

Skrevet

"- skal man ikke ta abort når man har et barn fra før og barnefaren til graviditeten er en annens partner -"

Hæ?!?!? Seriøst?

Kontekst, frøken.

Skrevet

Kontekst, frøken.

Javel, frue ;-)

Jeg skjønner fortsatt ikke hvordan konteksten kan utlede en slik påstand.

Skrevet

Javel, frue ;-)

Jeg skjønner fortsatt ikke hvordan konteksten kan utlede en slik påstand.

Det var kanskje littegrann feil ordlagt, men jeg tror du skjønner like godt som meg hva poenget hennes var... =)

Hun skreiv liksom bare hele den tankeprosessen de må ha vært igjennom og tatt feil valg. Først: være utro. Så ikke bruke prevensjon. Så bli gravid med den man er utro mot, og velge å ikke ta abort, osv.

Tror slettes ikke hun mente at alle som er gravid med noen andre enn sin nåværende partner skal ta abort =)

Skrevet

Det var kanskje littegrann feil ordlagt, men jeg tror du skjønner like godt som meg hva poenget hennes var... =)

Hun skreiv liksom bare hele den tankeprosessen de må ha vært igjennom og tatt feil valg. Først: være utro. Så ikke bruke prevensjon. Så bli gravid med den man er utro mot, og velge å ikke ta abort, osv.

Tror slettes ikke hun mente at alle som er gravid med noen andre enn sin nåværende partner skal ta abort =)

Jeg skjønte at de har tatt det valget, men det var så snodig formulert at jeg ble overbevist om at hun mente det selv også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...