Gå til innhold

nhd: Cipralex og noe annet

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei Nils Håvard. Jeg går på 20 mg cipralex men skal trappe ned. Hva er anbefalt doseredusering?

Når jeg er stresset tror jeg alle hater meg.

Jeg har tvangstanker som går på at jeg er stygg, hjerneskadet, mangler mimikk, er skadd som følge av bruk av zyprexa - tåkesyn, apati, manglende sosiale antenner, jeg tror at jeg aldri vil få meg en kjæreste igjen, at jeg går som en elefant osv. Dette tenker jeg på fra jeg står opp til jeg legger meg.

Jeg føler konstant skyld for verdens grusomhet, og skammer meg over meg selv - at jeg ikke har tatt den lange utdannelsen enda og fortsatt er singel, og for atjeg er alt for selvfokusert og samtidig ekstremt opptatt av hele verdens ondskap.

Når jeg snakker med andre mennesker kommer det en dekke mellom det og meg. Jeg tolker kroppsspråket og følger med på pupillenes størrelse.

Jeg forsøker å leve et vanlig liv utenom dette men etter fem år i denne suppa begynner jeg å bli sliten.

Jeg har gått fra å være en ressurssterk, rimelig pen og intelligent mann/gutt til å ende opp som en nervebunt.

Hva er det som feiler meg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...