Excelsion Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Heia, jeg holder på med sånn rotfylling nå, så jeg sist halv annen uke siden, fyllte hun roten med medisin (hennes ord) og tetta igjen. Skal dit igjen om to uker, MEN det begynner å bli litt ubehagelig! Bare lurte på om det SKAL være ubehagelig? Føler det akkurat som om fylling slår sprekker! Men det varer jo bare 5 sek. hver gang. Noen som vet? Kunne bare ringt, men jeg klarer ikke å forklare det.. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Ring tannlegekontoret du, og si at du har smerter. Så kan de sikkert finne ut av om du behøver å komme inn eller om det finnes en forklaring. Smerte er jo generelt et signal fra kroppen om at det kan være noe galt. :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Det høres ikke riktig ut nei, en tann som rotfylles er jo død og skal ikke gi smerter. Kontakt tannlegen din du. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.