Gå til innhold

Øgle i doen

Gjest ikke trygg på do

Anbefalte innlegg

Skrevet

Naboungen fant ei rotte liggende og vake i toalettet da han skulle på do. *grøss*

Da jeg fortalte det til Lillemann, sa han henrykt: "Ei rotte????? Skulle den tisse eller bæsje?"

;)

Gjest ikke trygg på do
Skrevet

Naboungen fant ei rotte liggende og vake i toalettet da han skulle på do. *grøss*

Da jeg fortalte det til Lillemann, sa han henrykt: "Ei rotte????? Skulle den tisse eller bæsje?"

;)

*LOL*

Skrevet

Jeg visste at det ikke var noe lurt at jeg leste denne artikkelen, men nå var jeg bare nødt, men angrer. Selvfølgelig.

Skrevet

Stakkars treåringen får vel do-skrekk for lange tider. Snakk om ny variant av dodraugen!

Gjest har ikke ord
Skrevet

TROR ikke det hjelper i skylle ned!

Skremmende!!!!!!!!!

mil1365380270
Skrevet

TROR ikke det hjelper i skylle ned!

Skremmende!!!!!!!!!

Tror ikke jeg heller. Verre når den setter seg fast, og man må til med stakefjær...*urgh* ;-)

Skrevet

Stakkars treåringen får vel do-skrekk for lange tider. Snakk om ny variant av dodraugen!

*knegg*

Gjest har ikke ord
Skrevet

Tror ikke jeg heller. Verre når den setter seg fast, og man må til med stakefjær...*urgh* ;-)

*lol*, ja så det for meg jge også :0)

når man står der da og skal stake den nedi igjen, ser den bare irritert på (la oss kalle henne) Ruth, hopper opp, tar en liten bit av nesa mens den sier "det er skinka di jeg vil ha". På vei ned mot bakken igjen vrenger den kroppen mot høyre, slik at hun får en hook i venstre del av kroppen. Ruth vingler i to sekunder. Kjenner kroppen beveger seg. Forstår ikke hva som skjer. Vingler i et sekund til. Øgla står på alle 4 på gulvet og venter irritert på at hun skal falle over ende. Come on!

Med ett åpnes Ruths øyne for fullt. Øglen spraket henne!

Hun faller klaboms i bakken.

Med stjerten i været.

Og snipp snapp snute så kan jo du forestille deg hvem som satte et saftig jafs i stjerten til Ruth!

:0)

Skrevet

Hehe k, først og fremst må noen i blokka di (sett at du bor i blokk, gjør du ikke det engang er jo sjansene lik null) ha øgle, så må denne øgla være av typen som kan holde pusten lenge nok til å overleve noe slikt, OG den må rømme og tilfeldigvis finne veien ned et sluk. Så kan man jo regne ut sjansene for at det er akkurat DITT do den dukker opp i, jeg ville ikke bekymret meg ;)

Skrevet

Jeg visste at det ikke var noe lurt at jeg leste denne artikkelen, men nå var jeg bare nødt, men angrer. Selvfølgelig.

Minstejenta så det på nyhetene i går, og forlanger nå at vi finner frem potta igjen:-)

mil1365380270
Skrevet

*lol*, ja så det for meg jge også :0)

når man står der da og skal stake den nedi igjen, ser den bare irritert på (la oss kalle henne) Ruth, hopper opp, tar en liten bit av nesa mens den sier "det er skinka di jeg vil ha". På vei ned mot bakken igjen vrenger den kroppen mot høyre, slik at hun får en hook i venstre del av kroppen. Ruth vingler i to sekunder. Kjenner kroppen beveger seg. Forstår ikke hva som skjer. Vingler i et sekund til. Øgla står på alle 4 på gulvet og venter irritert på at hun skal falle over ende. Come on!

Med ett åpnes Ruths øyne for fullt. Øglen spraket henne!

Hun faller klaboms i bakken.

Med stjerten i været.

Og snipp snapp snute så kan jo du forestille deg hvem som satte et saftig jafs i stjerten til Ruth!

:0)

He-he! Lurer på hva de tenkte de som mistet den. De har sikkert lett som gale ;-)

Gjest mirakel*2?
Skrevet

;)

ja, jeg har hørt om rotter som kommer opp fra doen.....*fryser på ryggen*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...