fei1365380229 Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Har jeg også opplevd. Riktignok har jeg litt kraftige legger, men det er det jo mange som har. De går glipp av gode kunder der gitt ) 0 Siter
tuss&troll Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Her finner du støvletter, duoboots.com, du kan t.o.m. bestille til den leggvidden du måtte ønske Lykke til. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Uff uff jeg blir så lei denne hersens moten av og til altså. Når vi endelig er vant til å ha sleng så skal vi plutselig tilbake til det gamle igjen! Det verste er at jeg har kastet alle buksene som nå hadde vært helt moderne igjen. Syltrange strechjeans. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Det verste er at jeg har kastet alle buksene som nå hadde vært helt moderne igjen. Syltrange strechjeans. Jeg også 0 Siter
fresja Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 En liten slank venninne klaget for et par år siden over at ikke engang lille hun fant støvletter hun fikk på seg, så jeg gadd ikke engang prøve. Men det sies at i høst er støvlettene noe videre, så jeg tenkte å gjøre et nytt forsøk. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Hæ skal buksene være det nå? uten sleng altså? Det er korrekt :0) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Du kan få dem blokket ut hos skomakeren. I tillegg vier en del støvletter seg ut (så lenge det er skinn) Og jeg ville gått for noen støvletter som bare har glidelås halve veien... hvis du skjønner, da er det enklere å få både foten og buksen oppi. I tillegg bør buksen være noenlunde trang nederst. Evnt kan du bruke 3/4 bukser oppi støvletten istedet, mye enklere. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Jeg kan egentlig ikke svare deg på spørsmålet ditt, men kom på at jeg så noe på et moteprogram på TV en dag. Hvis man har kraftige legger bør man kjøpe støvletter som slutter langt oppe på leggen. Ikke la de slutte midt på leggen på det kraftigste for da får du enda større legger. Håper forresten du finner noen kule støvletter :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Det er korrekt :0) Men det er søren meg ingen som kler slike bukser!! Hadde jeg hatt olabukse med sigarettlegger hadde jeg ikke turt å ta av meg støvlettene tror jeg ;-) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Det er korrekt :0) Uff det liker jeg ikke altså.. vil ikke ha buksa nedi støvlettene heller for det synes jeg ser ille ut. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Men det er søren meg ingen som kler slike bukser!! Hadde jeg hatt olabukse med sigarettlegger hadde jeg ikke turt å ta av meg støvlettene tror jeg ;-) Der er vi litt uenige I og med jeg har flere par selv synes jeg selvsagt mange kan kle det;) men man må være forholdsvis slank. Hvis ikke er det finere med litt sleng - helt klart! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Uff det liker jeg ikke altså.. vil ikke ha buksa nedi støvlettene heller for det synes jeg ser ille ut. Jeg synes nå det er tøft jeg da, men hver sin smak 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 "Nå er på moten å ha buksa nedi støvlettene," Neida - ut fra det jeg har sett er moten at buksene er så korte og/eller oppbrettet at de når kanten på støvlettene! *Grøss* Men jeg har aldri vært kjent forå være moderne... *ler* Det er så fint, atte ) Oppbretta bukse, altså... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Der er vi litt uenige I og med jeg har flere par selv synes jeg selvsagt mange kan kle det;) men man må være forholdsvis slank. Hvis ikke er det finere med litt sleng - helt klart! Okei da, jeg tør ikke prøve slike bukser selv om jeg er slank og bruker str 36/38... Er sikker på at rompa mi ser dobbelt så stor ut med de buksene ;-) Kan jo være jeg ombestemmer meg og prøver en sånn når jeg skal til byen på lørdag. Da er det i så fall din fortjeneste ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 *ler* Det er så fint, atte ) Oppbretta bukse, altså... Men hvordan blir det seende ut når de kommer innendørs og tar av seg støvlettene da?! Buksa går jo bare knapt nedenfor kneet jo! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Okei da, jeg tør ikke prøve slike bukser selv om jeg er slank og bruker str 36/38... Er sikker på at rompa mi ser dobbelt så stor ut med de buksene ;-) Kan jo være jeg ombestemmer meg og prøver en sånn når jeg skal til byen på lørdag. Da er det i så fall din fortjeneste ;-) Moro hvis du gjør det, og da må du si ifra! Men bruker du 36/38 er jeg ganske sikker på at du ville blitt kjempe fin i sånn bukse jeg, med noen lekre støvletter eller pensko til 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Uff det liker jeg ikke altså.. vil ikke ha buksa nedi støvlettene heller for det synes jeg ser ille ut. Det er stilig det:-) Tok litt tid før jeg vente meg til den nye moten, men nå synes jeg det er kjempetøft! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Moro hvis du gjør det, og da må du si ifra! Men bruker du 36/38 er jeg ganske sikker på at du ville blitt kjempe fin i sånn bukse jeg, med noen lekre støvletter eller pensko til Nå påvirka du meg enda mere gitt ;-) Joda, kanskje det går.. søster'n ligner meg og har kjøpt slik bukse. Ser ikke så verst ut på henne... 0 Siter
flisa Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Jeg kan egentlig ikke svare deg på spørsmålet ditt, men kom på at jeg så noe på et moteprogram på TV en dag. Hvis man har kraftige legger bør man kjøpe støvletter som slutter langt oppe på leggen. Ikke la de slutte midt på leggen på det kraftigste for da får du enda større legger. Håper forresten du finner noen kule støvletter :-) det spiller ingen rolle hvor de slutter, når en ikke får dem over ankelen.... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 det spiller ingen rolle hvor de slutter, når en ikke får dem over ankelen.... Hehe, skjønner det... Måtte bare få ned min nyervervede kunnskap selv om den ikke passa perfekt til tråden ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.