Gjest sverigetur Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Hva er billig å kjøpe i Sverige? Og hva er prisene på det? Hørt at man kan spare en del på kylling, men hva ligger prisen på sånn ca da? 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Jeg tør ikke kjøpe kylling i Sverige jeg, er pisseredd for salmonella. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Jeg tør ikke kjøpe kylling i Sverige jeg, er pisseredd for salmonella. Enda reddere for fugleinfluensa jeg. 0 Siter
flisa Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Jeg tør ikke kjøpe kylling i Sverige jeg, er pisseredd for salmonella. Vi spiser nesten ikke noe annet - - så si en 100 dager i året i 10 år -og enda ikke blitt syk av noe som helst - PØH 0 Siter
Gjest sverigetur Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Vi spiser nesten ikke noe annet - - så si en 100 dager i året i 10 år -og enda ikke blitt syk av noe som helst - PØH Men hva er prisen på kyllingen i Sverige?? Er det vits i dra dit for å handle det? 0 Siter
flisa Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Men hva er prisen på kyllingen i Sverige?? Er det vits i dra dit for å handle det? Spørs jo hvor langt du må reise da! .) vi kjører en time hver vei -og det er verdt det. Kyllingvinger kostet 99 kr kiloen i Norge og 9,90 i Sverige - - liksom 0 Siter
Aryane Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Kjøtt, kylling, bacon, ost, helsekost, sko - spesielt Ecco har jeg spart endel på å kjøpe i Sverige. Og selvfølgelig brus og snop. Kanskje finner du noen priser her? http://www.maximat.se/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.