Gjest utpåtur aldri sur Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Vet det har vært noen innlegg om dette tidligere, men jeg finner ikke svar. Jeg tok 5 flagyl mandag og 5 stk på onsdag (i går), 1. og 3. dag som foreskrevet. Forstår at man ikke skal drikke alkohol UNDER kuren, men er ikke jeg ferdig med den i dag da? Blir jeg veeeeldig dårlig da mon tro, hvis jeg drikker? 0 Siter
Gjest håper det beste Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 I pakningsvedlegget står det at man ikke skal drikke alkohol på en dag. Da jeg tok kuren drakk jeg tre pils (halvlitere) dagen etter første dose, jeg ble ikke dårlig. Når skal du drikke? 0 Siter
Gjest utpåtur aldri sur Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 I pakningsvedlegget står det at man ikke skal drikke alkohol på en dag. Da jeg tok kuren drakk jeg tre pils (halvlitere) dagen etter første dose, jeg ble ikke dårlig. Når skal du drikke? I halv-nitiden i kveld. cA 28 timer etter at jeg tok de siste tablettene. 0 Siter
Gjest utpåtur aldri sur Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 I pakningsvedlegget står det at man ikke skal drikke alkohol på en dag. Da jeg tok kuren drakk jeg tre pils (halvlitere) dagen etter første dose, jeg ble ikke dårlig. Når skal du drikke? I halv-nitiden i kveld. cA 28 timer etter at jeg tok de siste tablettene. 0 Siter
Gjest håper det beste Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 I halv-nitiden i kveld. cA 28 timer etter at jeg tok de siste tablettene. Det skulle da gå bra iflg pakningsvedlegget. Virkningen blir nok sterkere dess mer du drikker, sikkert ikke lurt å helle inn på. Prøv deg forsiktig frem og lykke til:-) Vil gjerne høre hvordan det går med deg. 0 Siter
Gjest utpåtur aldri sur Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Det skulle da gå bra iflg pakningsvedlegget. Virkningen blir nok sterkere dess mer du drikker, sikkert ikke lurt å helle inn på. Prøv deg forsiktig frem og lykke til:-) Vil gjerne høre hvordan det går med deg. Hei.... Det gikk bra ja:) Begynte veldig rolig da, og drakk bare 5 flaskepils. Hadde pauser på ca et kvarter mellom hver øl, og det tror jeg var lurt, for jeg ble passe brisen ja! Til vanlig bruker jeg å ta med meg ca 6 halvlitere på vors. Så det var tydelig at Flagylen lurte i bakgrunnen. I dag derimot er jeg ikke dårlig i det hele tatt. Drakk et glass vann før jeg la meg og spiste. Har du planer eller siden du lurer? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.